beantwoord

Overwatch: Failed to connect / packet loss

• 14 maart 2018
  • 84 reacties
  • 1732 keer bekeken

Toon het eerste bericht

84 reacties

Reputatie 1
Ik heb vooralsnog met GTAOnline geen problemen meer gehad. PS4 staat helaas niet hier dus die kan ik niet proberen, maar als ik weer daar ben (ook met telfort internet) zal ik het daar eens proberen (en gta online via de pc ook meteen daar testen).
Reputatie 7
Badge +7
Ben erg benieuwd naar je bevindingen, Faure. Houd je ons op de hoogte? :$

@nelly jacoba, die staat er al tussen. 😉
Zojuist nieuwe modem ontvangen, opnieuw een V8.

Zal 'm aansluiten zodra ik in de gelegenheid ben en kijken of dat verschil maakt. Zal sowieso een tijdje duren voor ik weet of het uitmaakt als ik nu geen fail to connects tegenkom. Afgelopen weken ging het soms ook weer een paar dagen goed.
Reputatie 7
Badge +7
Houd je me op de hoogte? 😳
Doe ik.
Reputatie 1
-knip-

Moment, het zou zomaar eens kunnen dat dit een probleem van de pc hier is, viel me opeens op dat de netwerk verbinding verbroken werd. Ik trek me nog even terug.
Goed, we zijn inmiddels een weekje verder, en so far so good. Ik heb niet veel getest/gespeeld, maar bij de paar spellen die ik heb gedaan (op de voor mij normale tijden) liep ik niet tegen problemen aan.

Ik heb in de tussentijd (na de modemwissel) ook nog even contact gehad met iemand wat 'higher up the food-chain' bij Blizzard en verschillende MTR's nagelopen samen en de verbinding blijft wel 'verdacht':

Zowel de route naar de gameserver in Amsterdam als die naar Frankrijk zijn niet telkens hetzelfde, zowel in route als in resultaat blijven er afwijkingen te zien.

Als ik via 4G verbind is de route anders en 100% stabiel (maar natuurlijk geen serieus alternatief met een veel hogere ping en zou dan door m'n databundel vliegen).

Een suggestie die gedaan werd en die mij plausibel klinkt, is dat verbinding maken met een gameserver (al dan niet bij de eerder genoemde 'probleem-nodes') wellicht een verkeerde prioriteit krijgt, waardoor op momenten van drukte verkeer met een hogere prioriteit voorrang krijgt.

Of daar sprake van is of niet weet ik niet, maar klinkt mij iig aannemelijk.

Echte conclusies durf ik nog niet te trekken, maar voorlopig ben ik voorzichtig positief.

@Wieger - Telfort Komt er nog een bevestiging dat het modem dat ik teruggestuurd heb is ontvangen?
Reputatie 3
Badge +4
Hi Myst,

Omdat Wieger niet aanwezig is reageer ik eventjes. Fijn dat je nu wat positiever resultaat krijgt! Wat betreft de geretourneerde hardware, hier ontvang je geen bevestiging van. We adviseren wel om het retourbewijs 6 maanden voor de zekerheid te bewaren. Ik kan nu nog niet zien in het systeem wanneer de hardware is geretourneerd, het duurt meestal een tijd voordat dit verwerkt is. Wanneer je wilt dat ik dit eventjes voor je in de gaten hou, stuur me dan gerust even een berichtje!
Reputatie 1
Badge
Een suggestie die gedaan werd en die mij plausibel klinkt, is dat verbinding maken met een gameserver (al dan niet bij de eerder genoemde 'probleem-nodes') wellicht een verkeerde prioriteit krijgt, waardoor op momenten van drukte verkeer met een hogere prioriteit voorrang krijgt.

Of daar sprake van is of niet weet ik niet, maar klinkt mij iig aannemelijk.
Waar haal je deze conclusie weg? Als dat zo is heeft Telfort een mooi probleem, maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dit zo is.

Reageer