beantwoord

Overstapservice, ook bij glasvezel?

• 25 november 2013
  • 4 reacties
  • 1826 keer bekeken

Ik lees op jullie website over de overstapservice, jullie zeggen mijn oude contracten (adsl en tv) op. Wanneer ik glasvezel wil bestellen kom ik dit nergens meer tegen. Kunnen jullie mij vertellen of de overstapservice ook bij glasvezel geldt en hoe ik moet aangeven om welke oude contracten het gaat?

b.t.w.
Dezelfde vraag heb ik geprobeert via het contactformulier te stellen, hier kreeg ik elke keer een foutmelding.... misschien even naar kijken of is dit ontmoedigingsbeleid 😛
icon

Beste antwoord door Peer1 26 november 2013, 15:31

@G vd Heide,

Allereest wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!

Bij Telfort Glasvezel wordt een overstapservice aangeboden voor Telfort ADSL-klanten. De opzegging van Telfort ADSL-klanten zal dan door de Glasvezel helpdesk verzorgd worden. Zo zit je niet met dubbele abonnementskosten en zal alles naadloos in elkaar overlopen. Voor andere providers bieden wij helaas geen overstapservice aan.

Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Peer
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
@G vd Heide,

Allereest wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Bij Telfort Glasvezel wordt een overstapservice aangeboden voor Telfort ADSL-klanten. De opzegging van Telfort ADSL-klanten zal dan door de Glasvezel helpdesk verzorgd worden. Zo zit je niet met dubbele abonnementskosten en zal alles naadloos in elkaar overlopen. Voor andere providers bieden wij helaas geen overstapservice aan.
Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Peer
Dus als ik het goed begrijp regelen jullie de opzzegging van mijn oude contracten.
Voor tv is dat Digitenne en voor adsl + bellen is dat Online. Waar tijdens het bestelproces kan ik de gegevens van mijn huidig providers kwijt?
Badge +2
Dus als ik het goed begrijp regelen jullie de opzzegging van mijn oude contracten.
Voor tv is dat Digitenne en voor adsl + bellen is dat Online. Waar tijdens het bestelproces kan ik de gegevens van mijn huidig providers kwijt?

Volgens mij is wat Peer bedoeld dat er overstapservice is voor Telfort ADSL contracten, niet voor andere aanbieders (zoals Online/Digitenne). Gezien het feit dat je 1 maand opzegtermijn hebt, zou je echter alsnog weinig tot geen dubbele kosten moeten hebben.
Badge
@Matthijs1986,

Klopt helemaal, ik heb het originele bericht inmiddels aangepast.

Peer

Reageer