beantwoord

Overstapservice naar Online annuleren

  • 27 maart 2019
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Reputatie 1
Naar aanleiding van een prijsvergelijking afkomstig van de Consumentenbond kreeg ik, als klant van Telfort, de indruk met 'Online' goedkoper uit te zijn. Bij nader onderzoek blijkt dat niet te kloppen. Ik wil dus die overstapservice annuleren

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Enterprise 27 maart 2019, 20:41

Dat zal je met Online moeten regelen, die vragen de overstap aan...
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dat zal je met Online moeten regelen, die vragen de overstap aan...
Reputatie 1
Tnx, zal ik doen
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Teejay, leuk dat je bij ons wilt blijven 🙂 Wat Enterprise zegt klopt inderdaad, Online zal het verzoek doen om de verbinding over te nemen. Als je de aanvraag bij hen annuleert zal de overstapservice ook gestopt worden. Ik heb voor de zekerheid gekeken aan onze kant, hier is nog geen melding van de overstapservice zichtbaar. Als je het bij Online terugdraait zal dit helemaal goed komen.
Reputatie 1
Tnx Jasper, ik heb reeds een bevestiging vd annulering gehad van Online in m'n mail
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, dan zal er met het abonnement aan onze kant niets veranderen 🙂 Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer