Overstappen van Telfort naar KPN

• 5 mei 2020
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Binnenkort wordt ons thuis -abo omgezet naar KPN (migratie). Alleen de naam Telfort wordt KPN voor de rest wijzigt er niets (toch?)

Ik kan er ook voor kiezen om nu over te stappen naar KPN. Ga ik meer betalen maar krijg ik oa ontvangers met bluetooth AB en de nieuwe Experiabox. Zijn er nog meer voordelen die deze overstap een goede keuze zouden maken?

4 reacties

Ik zelf zou zeggen niet doen, niet enkel voor die andere TV ontvanger. Gebruik je actief het Telfort email adres die raak je kwijt.

Wel een 24/7 helpdesk en chatoptie.

Ben je nu Telfort Combivoordeel klant ga je in prijs hoe dan ook omhoog of je van de Experia v10a heel blij wordt is maar de vraag.

Bekijk de Hussel pagina en oordeel zelf.

https://www.kpn.com/hussel/voordelen.htm

Alleen voor de ontvanger stap ik niet over. Combivoordeel heb ik niet. 24/7 en chatoptie heb ik nooit gemist bij Telfort  

Als dit de enige voordelen zijn dan voegt het dus eigenlijk niets toe. Duidelijk

Reputatie 8
Badge +18

Bij KPN ben je duurder uit, wanneer is je huidige contract afgelopen stel als je bij Telfort kunt verlengen dan kun je je terug laten bellen en wellicht krijg je dan wat korting aangeboden

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tjalling, zo te zien ben je ook hier al op weg geholpen door medegebruikers :slight_smile:  Ik kan me voorstellen dat je alleen voor de ontvanger de overstap nog niet wilt maken, zeker als alles verder goed gaat en bevalt. Je kunt zoals jimny zegt kijken of je teruggebeld kunt worden en kijken wat de mogelijkheden zijn.

Reageer