beantwoord

overstappen

• 15 februari 2016
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

ben recent van kpn overgestapt naar telfort met vast en internet, telfort zou het overstappen regelen. ging allemaal goed, box aangesloten en alles werkte.
vorige week plotseling alles uit, telfort gebeld en `na 2 dagen kwamen ze erachter dat kpn een "nummertje fout had gezet" waardoor ik geen internet en vast bellen meer had. moeten ze nu opnieuw aanvragen en dat kan 5 tot 10 dagen duren. het is belachelijk dat dit zo lang moet duren, internet is tegenwoordig een nutsvoorziening en moet er gewoon zijn. ook al omdat kpn en telfort 1 bedrijf zijn, dat moet toch gewoon dezelfde dag geregeld kunnen worden.
icon

Beste antwoord door Stephen 24 februari 2016, 19:08

Beste dirka, wat jammer dat ik geen gegevens van jou heb ontvangen. Ik neem aan dat je inmiddels weer gebruik kunt maken van de diensten. Zo niet, dan zie ik je gegevens alsnog tegemoet. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo dirka, welkom op het forum. Wat fijn dat je naar ons bent overgestapt. Het is spijtig dat een oplossing zo lang op zich moet wachten. Wij proberen technische mankementen altijd binnen de aangegeven tijd op te lossen. Indien je het op prijs stelt dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik kan kijken naar status van dit issue.
Reputatie 8
Badge +16
Beste dirka, wat jammer dat ik geen gegevens van jou heb ontvangen. Ik neem aan dat je inmiddels weer gebruik kunt maken van de diensten. Zo niet, dan zie ik je gegevens alsnog tegemoet. Op dit topic plaats ik een slotje.