beantwoord

Overstap van KPN naar Telfort is een ramp.

• 25 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 638 keer bekeken

Reputatie 1
Op 19-10 zou ik als nieuwe klant bij Telfort starten, startpakket al een dikke week eerder ontvangen. Ik was klant van kpn, dus aanlsuiten was een makkie. Mijn abonnement bij kpn zou lopen tot 20-10.
Nou op die bewuste dag, 19-10 zag ik dat mijn KPN modem ineens geen verbinding meer had met kpn en ik sloot dan ook alle nieuw ontvangen apperatuur van Telfort aan.
Er gingen echter geen lampjes branden alleen maar die van Power en Wireless. Dus gebeld met Telfort, donderdag de 20ste kwam al een monteur, want volgens de Telfort medewerker, zouden er in de hoofdaansluiting in de woonkamer 4 draadjes zitten, twee waren er voor Telfort en 2 voor kpn. Monteur kwam gelukkig al donderdagavond. Helaas kon deze man niets voor mij doen, ik had dode lijnen, ook het testmodem wat hij bij zich had reageerde nergens op. Dus mijn modem was in orde, daar lag het niet aan. Hij zei dat er waarschijnlijk iemand van kpn naar de wijkcentrale moest gaan om daar iets om te zetten. Vrijdag, 21-10 weer gebeld met Telfort, er zou een klacht aangemaakt worden en alle technische gegevens zouden worden doorgestuurd naar kpn, er zou mij waarschijnlijk zaterdag iemand van kpn bellen. Tevens vertelde hij mij dat zijn collega mij een nieuw modem had opgestuurd? Heel vreemd want ik had helemaal geen nieuw modem nodig. Maar goed. Zaterdag geen telefoontje, dus weer gebeld met Telfort, bleek dat die bewuste afdeling van kpn 5 werkdagen de tijd had om contact met mij op te nemen.Tevens vond deze medewerker van Telfort het heel vreemd dat de monteur niet zelf naar de wijkcentrale was gegaan die donderdagavond, want dit zouden zij toch ook kunnen. Nou, ik voelde mij dus verkeerd ingelicht en zat dus nog steeds met mijn dode lijnen. Maandag weer gebeld met Telfort, er zou dinsdag iemand contact met mij opnemen. Vandaag belde de Technische Dienst van Telfort, hij zei dat kpn had gezegd dat zij tot de 27ste oktober niets konden omzetten of doen want het ging hier om een technisch mankement. Conclusie: ik stap nooit meer over. Ik hoop echt dat a.s. donderdag het kpn lukt om het juiste knopje om te zetten zodat ik eindelijk eens kan gaan genieten van mijn voordelig Telfort tv en internet abonnement.
icon

Beste antwoord door kruisspinnetje 28 oktober 2016, 16:11

Ik kreeg vandaag gelukkig een telefoontje van afdeling Klantkontakt, ik krijg een nood pakket opgestuurd en ik heb nu 1 vaste contactpersoon die contact met mij gaat onderhouden tot dat dit is opgelost, gelukkig!!!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1
Ik kreeg vandaag gelukkig een telefoontje van afdeling Klantkontakt, ik krijg een nood pakket opgestuurd en ik heb nu 1 vaste contactpersoon die contact met mij gaat onderhouden tot dat dit is opgelost, gelukkig!!!

Was dat een noodpakket van Telfort of van KPN?