beantwoord

Overstap van Concepts naar Telfort

• 24 december 2013
  • 7 reacties
  • 2151 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
In de brief die ik afgelopen week heb gekregen staat dat ik als klant van Telfort gebruik moet blijven maken van het Concepts modem.
Dit is voor mij niet acceptabel, omdat daar een WIFI op ontbreekt (is niet meer van deze tijd....)

Indien ik een Telfort modem met Wifi in bruikleen kan krijgen wil ik overstappen, anders zeg ik het abbo op.

Grt, Pim
icon

Beste antwoord door Peer1 24 december 2013, 16:09

@Plint,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum.
Wij gebruiken geen modems met WiFi-functie maar wel kan ik ervoor zorgen dat jij een WiFi router in bruikleen krijgt zodat je toch draadloos kan internetten. Mocht je hiervan gebruik willen maken, dan ontvang ik graag in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adres gegevens. Dan ga ik meteen voor je aan de slag!

Peer
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
1/ In de brief die ik heb gekregen staat dat ik als klant van Telfort gebruik moet blijven maken van het Concepts modem.

2/ Bij concepts Had ik een abbo alles in 1 {100mbs} , plus naar vastbellen Onbeperkt totaal 65,53 euro plus bel kosten naar mobiel bellen
Nu krijg bij telfort alles in 1pakket voor 60 Euro plus naar vastbellen Onbeperkt 10 Euro is dus 70 Euro daarbij krijg ik dus ook nog eens een rekening van naar het mobiel bellen.

3/ De nieuwe klanten bij Telfort krijgen alles in 1 {100mbs } voor 52,50 Euro
Bellen Onbeperkt naar vast en mobiel voor 15 Euro is dus samen 67,50 Euro
Ik betaal dus elke maand 4,47 Euro plus nog de factuur naar mobiel Teveel.

4/ de nieuwe klanten krijgen een Interactieve onvanger en een router met wifi ondersteuning.

Mijn vraag waarom krijgen wij als nieuwe klanten dit niet aangeboden.
Hallo, per 3/2/14 gaan wij ook over van Concepts naar Telfort; gaarne tzt een WiFi router in bruikleen.

Met vriendelijke groet, Berry
Badge
@Plint,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum.
Wij gebruiken geen modems met WiFi-functie maar wel kan ik ervoor zorgen dat jij een WiFi router in bruikleen krijgt zodat je toch draadloos kan internetten. Mocht je hiervan gebruik willen maken, dan ontvang ik graag in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adres gegevens. Dan ga ik meteen voor je aan de slag!

Peer
Badge
1/ In de brief die ik heb gekregen staat dat ik als klant van Telfort gebruik moet blijven maken van het Concepts modem.

2/ Bij concepts Had ik een abbo alles in 1 {100mbs} , plus naar vastbellen Onbeperkt totaal 65,53 euro plus bel kosten naar mobiel bellen
Nu krijg bij telfort alles in 1pakket voor 60 Euro plus naar vastbellen Onbeperkt 10 Euro is dus 70 Euro daarbij krijg ik dus ook nog eens een rekening van naar het mobiel bellen.

3/ De nieuwe klanten bij Telfort krijgen alles in 1 {100mbs } voor 52,50 Euro
Bellen Onbeperkt naar vast en mobiel voor 15 Euro is dus samen 67,50 Euro
Ik betaal dus elke maand 4,47 Euro plus nog de factuur naar mobiel Teveel.

4/ de nieuwe klanten krijgen een Interactieve onvanger en een router met wifi ondersteuning.

Mijn vraag waarom krijgen wij als nieuwe klanten dit niet aangeboden.

ik zal hier ook wel is meer info over willen hebben

gr sander voortman uit deventer
Voor mij geld dit ook. Kan ik ook een Wifi router in bruikleen krijgen?

Groeten,
Johan
Badge
Houdt er ook rekening mee dat bij Concepts de verbinding van je tv niet van die 100Mbit af ging. Dit is bij Telfort wel het geval. Dus meer tv's is meer snelheidsverlies. 😉 Wat ook zo is dat als jij de Amino M540 gaat krijgen je ook nog €5 extra betaald voor het opnamepakket.
Badge
@berrytherese,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum. Heb jij voor mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens? Dan ga ik voor je aan de slag.

Peer

Reageer