Overstap oude naar nieuwe glasvezelabbonement

• 15 mei 2018
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Goeiemiddag Telfort Webcare,

Ik maak al geruime tijd met volle tevredenheid gebruikt van Telfort Alles-in-1 glasvezel.
De laatste tijd merk ik echter problemen met de Animo TV ontvanger. Het apparaat wordt ontzettend warm en Beeld en geluid lopen niet synchroom. Bovendien is het apparaat soms erg traag met opstarten en zappen. Een reset van ontvanger en modem hebben het probleem tot dusverre niet opgelost.

Mijn zoon maakt ook al jaren gebruik van Telfort glasvezel en is onlangs overgestapt van het oude naar het nieuwe abbonement glasvezel. Ik heb het uitgeprobeert en merk dat dit systeem een stuk stabieler werkt. Daarom zou ik ook graag over willen stappen, met behoud van de 50/50 snelheid en vast bellen. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

H. te Sligte

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Smarkie, wat fijn dat je wilt overstappen naar het nieuwe glasvezel. Dit is inderdaad mogelijk. Hou er alleen wel rekening mee dat het analoge TV-signaal dan niet meer beschikbaar is.
De standaard snelheid voor glasvezel op het nieuwe platform is 50/5. Omdat je al gebruikt maakt van een 50/50 dan kun je voor een bedrag van 2,50 euro extra deze snelheid behouden.

Om dit zo snel mogelijk te regelen stel ik voor om je nummer achter te laten op deze link. Mijn collega's nemen dan contact met jou op. Graag aangeven dat je de 50 Mb/s uploadsnelheid wilt behouden in plaats van 5 Mb/s uplaodsnelheid. Laat je even weten als het is gelukt?

Reageer