beantwoord

Overstap naar Telfort

• 4 mei 2018
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

begin juni stap ik over naar Telfort (van XS4All) maar zij doen nu moeilijk over 1 dag en dreigen met een afkoopsom. Dus wil ik mijn abo in laten gaan een dag later. 2 juni namelijk. Kunnen jullie dat zo regelen? Of hoef ik niet bang te zijn voor een afkoopsom van 1 dag?
Alvast bedankt voor jullie hulp.

MVG Thomas Luijben
icon

Beste antwoord door Stephen 11 mei 2018, 12:53

Hoi Thomas, je hoeft je geen zorgen te maken. De overstap is gewoon goed geregeld. Zoal eerder aangegeven kan de datum niet worden verschoven. Deze staat al vast.
Ik zou wederom contact opnemen met XS4ALL en hun informeren dat je jaarcontract dan al voorbij is en dat de overstap gewoon is goedgekeurd.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Thomas, wat fijn dat je overstapt van Telfort. Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice welke gewoon is goedgekeurd. De statum staat al vast dus ik vind het vreemd dat er bij XS4ALL moeilijk wordt gedaan. Ik ga dit voor je uitzoeken en kom er maandag op terug. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 1
Hoi Stephen, dank voor je snelle reactie! Mijn contract bij XS4All ging in op 31 mei 2017, dus wat zij beweren klopt niet. Dank voor je terugkoppeling! MVG, Thomas.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Thomas, de vraag staat nog uit. Ik verwacht binnen enkele dagen hierop een terugkoppeling. Maar als je abonnement bij XS4ALL op 31 mei 2017 is ingegaan dan zou je zonder problemen op 1 juni moeten kunnen overstappen. Zodra ik bericht heb ontvangen breng ik je op de hoogte.
Reputatie 8
begin juni stap ik over naar Telfort (van XS4All) maar zij doen nu moeilijk over 1 dag en dreigen met een afkoopsom.
Een afkoopsom van één dag kan nooit de hoofdprijs kosten. Ik zou me voor die ene Euro of voor mijn part anderhalve Euro wat die ene dag extra zou kosten niet druk maken.
Reputatie 8
Badge +16
Hoi Thomas, je hoeft je geen zorgen te maken. De overstap is gewoon goed geregeld. Zoal eerder aangegeven kan de datum niet worden verschoven. Deze staat al vast.
Ik zou wederom contact opnemen met XS4ALL en hun informeren dat je jaarcontract dan al voorbij is en dat de overstap gewoon is goedgekeurd.

Reageer