beantwoord

Overstap naar glasvezel

• 26 november 2019
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Reputatie 1

Ik krijg een brief omtrent het overzetten naar glasvezel. Het zou gratis zijn. Telfort heeft zelfs gebeld. Of ik dat wilde? Ik heb aangegeven Twee tv's (ontvangers , 1 telefoon en 1 omputer. Duidelijk gevraagd is dit gratis? Ja is gratis. Afspraak gemaakt, bevestiging gekregen van KPN. Maar……….. nu belde ik net om de afspraak te verzetten met Telfort. Antwoord er is geen afspraak. Vervolgens wordt moeilijk gedaan over het woord gratis.

Simpele vraag: Wat is het nu? Wat moet er eigenlijk gebeuren? En als het niet gratis is, kan ik dan later gedwongen worden?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 november 2019, 08:19

Bedankt voor de gegevens @Bruneng. Ik heb het daarmee nagekeken en de monteur zal de installatie inderdaad gratis doen :slight_smile:

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Bruneng, vaak is dat inderdaad gratis en hoef je je geen zorgen te maken over kosten. Of dat in dit geval ook zo is wil ik graag voor je nakijken, ik kan me voorstellen dat het iets is wat je van te voren met zekerheid wilt weten. Zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder in een reactie kunt aangeven dat je dat hebt gedaan kan ik met je meekijken.

Reputatie 1

Heb ik gedaan

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de gegevens @Bruneng. Ik heb het daarmee nagekeken en de monteur zal de installatie inderdaad gratis doen :slight_smile:

Reageer