beantwoord

Overstap Lijbrandt naar Telfort

• 8 januari 2014
  • 15 reacties
  • 5584 keer bekeken

Momenteel neem ik Glasvezel internet af bij Lijbrandt.

Gezien de kosten is een overstap naar Telfort óf Vodafone erg aantrekkelijk.

Wat zijn de mogelijkheden en kan ik mij gewoon aanmelden als nieuwe klant?
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 8 januari 2014, 11:47

Lijbrandt is overgenomen door Telfort. Later dit jaar wordt je abonnement aangepast aan de voorwaarde en abonnements vorm van Telfort
Bekijk reactie

15 reacties

Vandaag overgezet van Lijbrandt naar Telfort. Mijn TV doet niks. Moet ik de zenders opnieuw instellen?
@Denniz.com,

Welkom op ons forum!

Dat is zeker een mogelijkheid, je kunt hiervoor het gemakkelijkst contact opnemen met onze verkoop-afdeling. Die zullen je stap voor stap meenemen in dit proces. Je kunt ze bereiken op 0800-1707. Ik lees graag van je wanneer je contact hebt gehad.

Henk
Ik wordt op 18 februari gemigreerd van Lijbrandt 100 zonder bellen naar Telfort 100 +bellen. Ik wil opzeggen en probeer uit te vinden wanneer dit mag.
Volgens mij, omdat Lijbrandt de voorwaarden wijzigt, mag ik toch per direct opzeggen, zonder kosten en zonder opzegtermijn van 1 maand?
Reputatie 4
Badge +3
@Denniz.com,

Welkom op ons forum!

Dat is zeker een mogelijkheid, je kunt hiervoor het gemakkelijkst contact opnemen met onze verkoop-afdeling. Die zullen je stap voor stap meenemen in dit proces. Je kunt ze bereiken op 0800-1707. Ik lees graag van je wanneer je contact hebt gehad.

Henk
Ik wil ook graag overstappen naar telfort, is dat mogelijk met een jaar contract bij lijbrandt?
Reputatie 1
Update:
Zelfs de facturatie is goed gegaan. Vandaag van Lijbrandt een credit nota ontvangen van de 2 dagen overbrugging naar Telfort.
Tot op heden dus geen klachten, maar zeer tevreden.

Top Lijbrandt en Telfort

mvg
Louis
Reputatie 4
Badge +3
@almulder,

Fijn om te lezen dat de migratie is uitgevoerd en dat het inmiddels werkt. Mijn excuses voor de downtime. Mocht je eventueel nog vragen hebben over de facturatie (als deze niet goed gegaan is) lees ik dit graag.

Henk
Reputatie 1
Ik ben ook een tevreden gebruiker van Lijbrandt met een Klaar 50 pakket. Bij Telfort kun je voor hetzelfde geld naar Klaar 100 overstappen. Doe het overstappen niet via de Website, maar doe dat telefonisch, omdat je in principe bij Lijbrandt zelf moet opzeggen. Bij de telefonische aanmelding hebben ze mij precies uitgelegd of het mogelijk is en wat de procedure is. Het moet namelijk gesynchroniseerd worden met Lijbrandt als je niet zonder Internet/Bellen of televisie wilt komen te zitten.

Ik heb het een week geleden aangevraagd en wou dus ook niet wachten tot het eind van het jaar. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat verlopen en hou jullie op de hoogte.

mvg
Louis

Update:
Sinds gisteren 27-2 overgestapt van Lijbrandt naar Telfort. Er was belooft, dat ik hooguit een uurtje zonder internet zou zitten. Echter ik zat vanaf 8:30 - 14:30 zonder internet. Op zich zou dit niet erg zijn geweest, als men dit maar had gemeld.
Maar om 14:30 werkte alles feilloos. Vandaag bij Mijn Lijbrandt gekeken en inderdaad ik heb daar GEEN abbonement meer. Ook bij Mijn Telfort gekeken en daar staat alles goed in het system. Nu maar even afwachten hoe het met de facturatie gaat.
Ik moet nog wel opmerken dat men dit zag als een migratie van 50 naar 100 Mbit.

mvg
Louis
@peer: heb je vanmiddag een PM gestuurd.
Badge
@Dolphins,

Graag leg ik contact met jou. Heb je voor mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens & telefoonnummer?

Peer
Reputatie 1
Ik ben ook een tevreden gebruiker van Lijbrandt met een Klaar 50 pakket. Bij Telfort kun je voor hetzelfde geld naar Klaar 100 overstappen. Doe het overstappen  niet via de Website, maar doe dat telefonisch, omdat je in principe bij Lijbrandt zelf moet opzeggen. Bij de telefonische aanmelding hebben ze mij precies uitgelegd of het mogelijk is en wat de procedure is. Het moet namelijk gesynchroniseerd worden met Lijbrandt als je niet zonder Internet/Bellen of televisie wilt komen te zitten.

Ik heb het een week geleden aangevraagd en wou dus ook niet wachten tot het eind van het jaar. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat verlopen en hou jullie op de hoogte.

mvg
Louis
Ook ik ben erg benieuwd of eerder overstap van Lijbrandt naar Telfort mogelijk is. Graag een reactie! Mvg, Daniëlle
Badge
@.nck,

Allereerst wil ik je nog hartelijk welkom heten op het forum! Kan jij jouw adresgegeven en telefoonnummer doorgeven in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 ? Dan ga ik kijken wat er mogelijk is voor jou.
Peer
Het is mij bekend dat ze zijn overgenomen, wil er echter niet op wachten.

Is een eerdere overstap dan al wel mogelijk?
Reputatie 8
Badge +16
Lijbrandt is overgenomen door Telfort. Later dit jaar wordt je abonnement aangepast aan de voorwaarde en abonnements vorm van Telfort

Reageer