beantwoord

Overstap concepts emailaders aanmaken

• 21 januari 2014
  • 4 reacties
  • 2678 keer bekeken

Ik wil graga een @telfortglasvezel.nl emailadres aanmaken maar dat lukt niet. Mijn email account is nog van concepts  en als ik dan een @telfortglasvezel.nl emailadres aan een concepts account wil koppelen krijg ik de fout melding: "Uw nieuwe emailadres heeft niet dezelfde hostname (bv [email]'@telfortglasvezel.nl'[/email]) als uw mailbox".
icon

Beste antwoord door Peer1 21 januari 2014, 12:11

@mromkes,

Als je een nieuw e-mail alias wil aanmaken koppel je deze altijd aan een e-mail box (ab12345@concepts.nl of ab12345@telfortglasvezel.nl ) Als jouw e-mail box eindigt op @concepts.nl kun je daar alleen e-mail adressen aan koppelen die eindigen op @concepts.nl. Wil je een e-mail alias dat eindigt op @telfortglasvezel.nl, dan dien je een nieuwe e-mail box aan te maken en vervolgens daar een alias aan te koppelen.

Peer
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
@mromkes,

Als je een nieuw e-mail alias wil aanmaken koppel je deze altijd aan een e-mail box (ab12345@concepts.nl of ab12345@telfortglasvezel.nl ) Als jouw e-mail box eindigt op @concepts.nl kun je daar alleen e-mail adressen aan koppelen die eindigen op @concepts.nl. Wil je een e-mail alias dat eindigt op @telfortglasvezel.nl, dan dien je een nieuwe e-mail box aan te maken en vervolgens daar een alias aan te koppelen.

Peer
@Peer,

Ik kan geen nieuwe emailbox aanmaken omdat ik er al 3 heb die zijn meegnomen vanaf concepts. Een emailbox verwijderen kan ook niet omdat deze optie er niet is. Ik wil dit omdat ik denk dat op termijn de concepts emailadressen wel zullen vervallen. Doorsturen van een @telfortglasvezel alias is dus ook geen optie.
Badge
@mromkes,

Zolang je klant blijft bij Telfort zullen de @concepts adressen niet vervallen. Mocht je toch @telfortglasvezel adressen willen, dan kan ik jouw mailboxen van concepts verwijderen en nieuwe aanmaken. Deze zullen dan @telfortglasvezel worden.

Peer
@Peer,

Dat vind ik nu (nog) geen optie, omdat mijn huidige mailbox dan per direct wegvalt.
Bedankt in elk geval voor de info

Reageer