beantwoord

Overname contract, wanneer gaat dat in

• 15 januari 2020
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallo,

Ik ga over 2 maanden verhuizen en wil mijn tv en internet contract online overzetten op de nieuwe bewoner. Als ik dit online doe, kan ik dan ook een datum invoeren per wanneer het contract overgezet dient te worden? Of wordt de wijziging gelijk doorgevoerd als ik de nieuwe gegevens van de bewoner invoer?

Bedankt.

MVG

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 januari 2020, 09:00

Hoi @Daniellekv, welkom op het forum. Je bent al ruim op tijd bezig met de voorbereiding begrijp ik, dat is slim. Als je een contractovername doet gaat dit vrij snel, naar aanleiding van de stappen in de Mijn Telfort wordt er een formulier doorgezet naar de afdeling die het zal wijzigen. Zij doen dit binnen 5 werkdagen na het invullen.

Als jij er nog zo'n 2 maanden woont lijkt het mij het beste om hier nog even mee te wachten. Je kunt bijvoorbeeld een herinnering in je agenda zetten, 1 week voordat je vertrekt. Dan kan het mooi op tijd verwerkt worden.

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @Daniellekv , zie onderstaande link voor nadere uitleg:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/contract-overnemen-internet-tv-en-bellen.htm

Hallo Jan,

Hoe het overzetten werkt is mij duidelijk. Mijn vraag is, als ik deze overzetting in gang zet, kan ik daarbij ook kan aangeven per wanneer ik het contract wil overzetten. Stel ik wil vanavond alvast de overzetting aanvragen, gaat deze dan ook gelijk in? Of kan ik dit beter doen tegen de tijd dat ik ga verhuizen?

Hallo @Daniellekv je zou het eens kunnen proberen in MijnTelfort, als je dan een datum ingang ziet staan weet je dat dat zo werkt en voordat het definitief is moet je toch meestal op een bevestigingsknop drukken, dus je kunt geen buil vallen.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Daniellekv, welkom op het forum. Je bent al ruim op tijd bezig met de voorbereiding begrijp ik, dat is slim. Als je een contractovername doet gaat dit vrij snel, naar aanleiding van de stappen in de Mijn Telfort wordt er een formulier doorgezet naar de afdeling die het zal wijzigen. Zij doen dit binnen 5 werkdagen na het invullen.

Als jij er nog zo'n 2 maanden woont lijkt het mij het beste om hier nog even mee te wachten. Je kunt bijvoorbeeld een herinnering in je agenda zetten, 1 week voordat je vertrekt. Dan kan het mooi op tijd verwerkt worden.

Reageer