beantwoord

Overname concepts naar telfort niet volledig > kan niet op mijn telfort komen

  • 15 januari 2014
  • 4 reacties
  • 2019 keer bekeken

Sinds vorige week zijn we officieel over van Concepts naar Telfort.
Echter kan ik met mijn Concepts inloggegevens niet inloggen op Mijn telfort (waar vermeld werd dat email en alles gewoon hetzelfde zou blijven) en ik heb ook geen nieuwe gegevens ontvangen om in te kunnen loggen.
Ik zou graag contact hebben over dit probleem.
icon

Beste antwoord door Peer1 16 januari 2014, 16:07

@Renate de Vries,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Zou je nog eens kunnen proberen in te loggen op Mijn Telfort? Mocht het niet lukken, dan ben ik benieuwd welke foutmelding je krijgt. Zou je hier dan een screenshot van willen maken en deze hier plaatsen? Graag ontvang ik ook in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 je adresgegevens.

Peer
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +1
@Jordy,

Ik ga graag na wat ik voor jou hierin kan betekenen, wellicht kan het pakket aangepast worden. Als je mij jouw adresgegevens en gebruikersnaam van je servicepunt in een privébericht stuurt ga ik na ontvangst voor jou aan de slag.

Lotte
Beste,

Ook ik zit met het zelfde probleem, kan niet inloggen met mijn concepts login.
Tevens zie ik dat ik ook nog is 2,50 euro per maand te veel betaal voor het zelfde wat jullie voor 2,50 euro goedkoper aanbieden.
@Renate de Vries,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Zou je nog eens kunnen proberen in te loggen op Mijn Telfort? Mocht het niet lukken, dan ben ik benieuwd welke foutmelding je krijgt. Zou je hier dan een screenshot van willen maken en deze hier plaatsen? Graag ontvang ik ook in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 je adresgegevens.

Peer


Dankjewel, ik heb je een prive bericht gestuurt.
Badge
@Renate de Vries,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!
Zou je nog eens kunnen proberen in te loggen op Mijn Telfort? Mocht het niet lukken, dan ben ik benieuwd welke foutmelding je krijgt. Zou je hier dan een screenshot van willen maken en deze hier plaatsen? Graag ontvang ik ook in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 je adresgegevens.

Peer

Reageer