beantwoord

Overgang telfort naar kpn is ben afgesloten

• 9 december 2019
  • 7 reacties
  • 211 keer bekeken

Sinds ik gisteren van mijn Telfort nummer 06-*** naar 06-*** ben overgegaan, ben ik sinds gisteravond compleet niet meer bereikbaar. Hoe kan dat? Daarbij heb ik - net als vele, vele andere klanten sedert 19-09-2019 geen Google internet meer op mijn Huawei P9 Lite telefoon.

Wel betaal ik netjes maandelijks de rekeningen. Zoooo frustrerend. Sinds 2 uren kan ik niet meer bellen en ook niet gebeld worden.

Wat te doen???

Admin: 06-nummers in bericht verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 december 2019, 09:37

Hoi @brigittel, ik lees dat je niet meer bereikbaar bent. Ik zie dat het komt omdat jouw simkaart geblokkeerd is vanwege diefstal/verlies. Je kunt deze weer deblokkeren via Mijn Telfort. Als je dat gedaan hebt ben je weer bereikbaar. Uiteraard kan dit ook via de winkel. Ik hoor graag van je als je weer bereikbaar bent. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Als je sinds gisteren naar KPN bent overgestapt kun je het beste bellen met de klantenservice van KPN, heb je de toestellen al even uit en weer aangezet en heb je ook sms-jes ontvangen van KPN 

Ok. Mijn internet doet het weer. Probleem nu is dat ik via Telfort - op de valreep na overgang KPN - mijn tel.nr. heb veranderd.

Nu kan ik niet meer uitbellen en niet gebeld worden. Probleem is dat er geen Telfort winkel meer bestaat. Ik vrees het ergste nu. Wat te doen?

Reputatie 8
Badge +17

De klanten van Telfort kunnen ook terecht in de KPN winkels temeer omdat je overgestapt bent naar KPN als je je 06 nummer gewijzigd hebt naar een nieuw nummer zou je ook een nieuwe simkaart hebben gekregen.

Bedoel dat je internet op je mobiel het weer doet of je internet thuis

Internet thuis doet/deed het altijd goed. Mijn telefoon wil niet uitbellen en ook niet gebeld worden. Wel zit de oude Telfort kaart er nog in. Deze week zou ik, op mijn verzoek, een nwe simkaart ontvangen. Het is de komende dagen lastig niet bereikbaar te zijn of iemand te bellen/bereiken met mijn Telfort abonnement. Wel ga ik vanmiddag naar de KPN winkel toe.

Daarnaast ontvang ik hopelijk vandaag een nieuw KPN abonnement met Xiaomi telefoon, anders zie ik de toekomst te somber in op deze manier

Reputatie 8
Badge +17

Dan raad ik je aan om vandaag naar een KPN winkel te gaan voor een nieuwe simkaart van KPN die je dan in je huidige phone kunt gebruiken.

Okay. Bedankt voor de moeite om mee te denken!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @brigittel, ik lees dat je niet meer bereikbaar bent. Ik zie dat het komt omdat jouw simkaart geblokkeerd is vanwege diefstal/verlies. Je kunt deze weer deblokkeren via Mijn Telfort. Als je dat gedaan hebt ben je weer bereikbaar. Uiteraard kan dit ook via de winkel. Ik hoor graag van je als je weer bereikbaar bent. 

Reageer