beantwoord

Ouders zijn verhuisd, kort daarna geen verbinding meer

• 19 december 2018
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

ik bedoel het nieuwe adres

Mijn ouders van 82 jaar oud zij afgelopen weekend verhuisd naar een andere woning.
Ze hadden Telfort alles in dus hebben we alles verhuisd.
Dit gaf best wat problemen omdat er geen overlapping mogelijk was. Maar we
hebben alles goed kunnen plannen waardoor afgelopen Zaterdag mijn ouders zijn
verhuisd naar een andere woning. Het internet heb ik zelf helemaal aangelegd en
verhuisd. Dit is zonder problemen gegaan. Alles werkt dus geen problemen.
Helaas hebben ze in het nieuwe adres sinds gistermiddag geen verbinding meer. Vandaag gebeld met Telfort en inderdaad geen verbinding. Ik heb nog aangegeven dat het misschien met de verhuizing te maken had, maar dat kon niet. Misschien het nieuwe adres i.p.v. het oude adres afgesloten? Nee dat was niet het geval. Ik krijg het idee dat dit wel is gebeurd namelijk.
Er moet dus iemand langs komen, helaas kan dit pas vrijdag.

Top hier maakt Telfort echt een goede indruk. Mensen die geheel afhankelijk zijn van hun diensten 3 dagen te laten wachten.
Het is niet alleen de TV maar ook de telefoon, mensen van over de 80 hebben niet allemaal een mobiele telefoon.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 december 2018, 13:14

Welkom op het Telfort forum mario004, dat klinkt inderdaad niet goed! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur vandaag is geweest. Hij heeft zo te zien een aanpassing gedaan in de wijkcentrale en sindsdien is er wel signaal. Ik heb de verbinding ook gecontroleerd en ik zie ook een werkende verbinding. Werkt het nu ook weer voor je ouders?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ai dat klinkt niet best.
Het is natuurlijk niet zo dat Telfort ze expres 3 dagen laat wachten.
Storingen op consumentenlijnen worden doorgaans binnen 5 dagen opgelost, tenzij de storing complexer is.

Vul in de tussentijd alvast in je forumprofiel onder het kopje "Extra Informatie" de gegevens van je ouders in (klantnummer, postcode/huisnummer).
Zo heeft een webcare medewerker direct de juiste gegevens beschikbaar.
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum mario004, dat klinkt inderdaad niet goed! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur vandaag is geweest. Hij heeft zo te zien een aanpassing gedaan in de wijkcentrale en sindsdien is er wel signaal. Ik heb de verbinding ook gecontroleerd en ik zie ook een werkende verbinding. Werkt het nu ook weer voor je ouders?

Reageer