Beste antwoord door Enterprise
Als er in de meterkast geen ander aansluitpunt te vinden is dan kan dit inderdaad het ISRA-punt zijn waarop de modem aangesloten moet worden (zie afbeelding hieronder).
Er mist echter nog de contactdoos, die is er blijkbaar uitgesloopt.
Als je nergens anders een aansluitpunt kan vinden dan kan je proberen of het internetsignaal inderdaad op deze kabeltjes staat.
Het signaal wordt standaard geleverd op één rode en één blauwe ader en deze kan je aansluiten op het bijgeleverde aansluitdoosje (zie ook afbeelding).
Je zal dus wel even moeten uitvogelen op welke van deze kabeltjes het signaal staat.
Je zou ook aan Telfort kunnen vragen of ze een monteur willen sturen om het ISRA-punt te reapareren.
Bekijk reactie
Er mist echter nog de contactdoos, die is er blijkbaar uitgesloopt.
Als je nergens anders een aansluitpunt kan vinden dan kan je proberen of het internetsignaal inderdaad op deze kabeltjes staat.
Het signaal wordt standaard geleverd op één rode en één blauwe ader en deze kan je aansluiten op het bijgeleverde aansluitdoosje (zie ook afbeelding).
Je zal dus wel even moeten uitvogelen op welke van deze kabeltjes het signaal staat.
Je zou ook aan Telfort kunnen vragen of ze een monteur willen sturen om het ISRA-punt te reapareren.