beantwoord

Oude modem inleveren

• 20 mei 2015
  • 10 reacties
  • 1318 keer bekeken

Badge +1
Beste Telfort,

Mijn ouders hebben nog een oude modem staan, kan ik deze nog inleveren en de 50 euro (wist niet meer hoeveel euro bruikleen het was) nog terug krijgen?

mvg

Halil Ozkal:D
icon

Beste antwoord door Michael 20 mei 2015, 21:05

@HalilOzkal,

Wij leveren uitsluitend bruikleenapparaten inderdaad. Je mag deze retour sturen naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
O.v.v. retournummer [klantnummer]
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Michael
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Een bruikleenmodem is altijd gratis, als je ouders ooit hebben betaald (volgens mij € 30,-) voor een modem dan is het hun eigendom.
En daar krijg je uiteraard geen geld voor terug.
Badge +1
Een bruikleenmodem is altijd gratis, als je ouders ooit hebben betaald (volgens mij € 30,-) voor een modem dan is het hun eigendom.
En daar krijg je uiteraard geen geld voor terug.

Volgens mij als je het terugstuurt zou je geld terug krijgen.
Reputatie 8
Badge +19
En volgens mij niet...

Wat is het merk en type van deze modem..?
Reputatie 8
Badge +2
@HalilOzkal,

Wij leveren uitsluitend bruikleenapparaten inderdaad. Je mag deze retour sturen naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
O.v.v. retournummer [klantnummer]
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Michael
Reputatie 1
Badge
Hallo - Zodra ik het ExperiaBox v8 modem moet terugsturen en geen voedingsadapter meer heb ( UMEC toch? ), wat gaat dit kosten of geen drama omdat het een oud modem betreft ( v10 tegenwoordig geleverd)
Reputatie 8
Badge +17
Hallo - Zodra ik het ExperiaBox v8 modem moet terugsturen en geen voedingsadapter meer heb ( UMEC toch? ), wat gaat dit kosten of geen drama omdat het een oud modem betreft ( v10 tegenwoordig geleverd)

Alleen nieuwe klanten krijgen een V10 modem en in jou geval wordt de V8 vervangen door een V8 en retourneren is kosteloos.
Reputatie 1
Badge
uitstekend, dus geen bijkomende kosten indien de voedingsadapter er niet bijzit - goed te weten
Badge +18
Hier staat waar je het modem, gratis, naar toe moet sturen
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Waar slaat dat eigenlijk op? dat alleen nieuwe klanten een v10 modem krijgen en oude/bestaande klanten niet?!

Reageer