beantwoord

Oude Centrale traag internet

• 13 september 2017
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Hallo,

Mijn internet is traag, gemiddeld 11 Mbit/sec. Ik heb hierover ruim een jaar geleden over geklaagd. Volgens Telfort lag het aan de centrale van KPN hier in de wijk en gaven ze mij netjes een half jaar voor de helft van de prijs.

Nu ruim een jaar later is er dus nog niks verbeterd. Na een telefoontje met Telfort, moest ik wat dingen proberen: via een kabel proberen in plaats van wireless, Modem resetten en cookies verwijderen. Niets hielp en de volgende dag gaven ze toe dat hier een oude koper centrale staat en dat deze in november vernieuwd gaat worden. Ik vroeg om korting tot november en ze konden dat niet bieden.

Beetje jammer Telfort want voor mobiel ben ik zeer tevreden (4G is vele malen sneller dan 10 Mbit). Ik zit erover te denken om een brief van ingebrekestelling te sturen. Want 11 Mbit voor 28,50 euro vind ik niet van deze tijd! (alleen internet)

Volgens Telfort komt er 16 op het Modem binnen en ontvang ik maar 11 (lijkt me heel sterk),
Mijn abonnement zou 20 moeten halen,
Na upgrade van de centrale zou ik 50 moeten halen (voor het zelfde geld?)

Joris
icon

Beste antwoord door Enterprise 13 september 2017, 13:05

(5651 BE ??)

Yep...
De verdeelkast waarop je bent aangesloten wordt geupgrade naar VDSL met vectoring (VVDSL).

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Kijk eens op onderstaande link wanneer de upgrade er komt.

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Bedankt voor je mail. De upgrade van 15 naar 102 komt inderdaad in november.

(5651 BE ??)
Reputatie 8
Badge +19

(5651 BE ??)

Yep...
De verdeelkast waarop je bent aangesloten wordt geupgrade naar VDSL met vectoring (VVDSL).

Reageer