beantwoord

Oude abonnement

• 13 september 2018
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Beste Telfort,
Ik ben al jaren klant van Telfort. Vanwege een verhuizing naar een tijdelijke adres moest ik mijn abonnement op 29 augustus opzeggen. Nu wil ik hetzelfde abonnement voor mijn nieuwe woning (per 29 oktober) en nu blijkt dat ik dan E52.49 p.m. i.p.v. E43.64 p.m. moet betalen voor precies dezelfde diensten ( 50MBs en TV standard). Het blijkt nu dat ik E5 extra p.m. moet betalen om te kunnen opnemen en dat er een paar zenders uit de basis pakket zijn verwijderd ( en dat zijn weer E5 extra p.m.)
Is het niet mogelijk, aangezien ik het oude abonnement niet naar mijn tijdelijke adres kon meenemen, dat ik met hetzelfde abonnement van E43.64 p.m. verder gaat?
Mocht dit niet mogelijk zijn, dan "stap" ik over naar een andere provider.
Groetjes
A. de la Fuente
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 september 2018, 13:24

Hallo anamidala, het abonnement zoals je het had is inderdaad niet meer mogelijk. De pakketten zijn veranderd, waardoor het maandbedrag ook veranderd kan zijn ten opzichte van eerder. Ook als het abonnement niet was gestopt maar was doorgelopen zou de wijziging in het zenderpakket van toepassing zijn. Die zenders zijn voor iedereen verplaatst naar het uitgebreide pakket, waardoor dat behouden niet mogelijk is. Het Opnemenpakket kan als betaalde extra worden geactiveerd, maar zoals nelly jacoba aangeeft zijn er ook andere opties om programma's terug te kijken 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je had je abonnement gewoon door kunnen laten lopen voor die paar maanden.

Als je oude abonnement nu definitief opgezegd is met eindafrekening en al dan zal je op je nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement af moeten sluiten. Of dat nieuw abonnement nou bij Telfort is of bij een andere provider maakt niets uit.
Hallo Kees-Jan, bedankt voor je reactie.
Het laten lopen van mijn oude abonnement was niet mogelijk aangezien het een huurhuis was en ik moest het verplicht opzeggen. Wat ik vervelend vind is dat ik nu voor precies hetzelfde diensten bijna E10 extra p.m. moet betalen en het jammer vind om naar een andere provider op zoek te gaan want met de service van Telfort was ik dik tevreden. Maar tja, E10 meer per maand betalen voor exact hetzelfde...
Groetjes
Opnemen en het pluspakket zijn opties. Je kan kiezen deze niet te nemen.
Tegenwoordig kan je een hoop terug kijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo anamidala, het abonnement zoals je het had is inderdaad niet meer mogelijk. De pakketten zijn veranderd, waardoor het maandbedrag ook veranderd kan zijn ten opzichte van eerder. Ook als het abonnement niet was gestopt maar was doorgelopen zou de wijziging in het zenderpakket van toepassing zijn. Die zenders zijn voor iedereen verplaatst naar het uitgebreide pakket, waardoor dat behouden niet mogelijk is. Het Opnemenpakket kan als betaalde extra worden geactiveerd, maar zoals nelly jacoba aangeeft zijn er ook andere opties om programma's terug te kijken 🙂

Reageer