beantwoord

Opzegging Telfort Thuis

• 8 januari 2018
  • 2 reacties
  • 295 keer bekeken

Hoi ,

Ik wil mijn telfort opzeggen maar iemand van de klantenservice heeft gezegd dat ik dat niet kan inverband met een jaarcontract.
Ik heb toen der tijd juist een abbonoment afgesloten bij jullie omdat ik maandelijks kan opzeggen werd mij gezegd en dat ideaal voor mij aangezien mijn woonsituatie.
Ik woonde antikraak en heb aangegeven dat het mogelijk is dat ik om de 3 maanden moet verhuizen dus daarom een abbonoment nodig had die maandelijks opzegbaar is.
Ik wil weten wat de opties nu zijn
icon

Beste antwoord door Stephen 9 januari 2018, 17:01

Hallo Dave, welkom op het forum! Bij ons kan je alleen jaarcontracten afsluiten. Ik heb de bevestiging bekeken die je hebt ontvangen en daarin wordt het jaarcontract ook bevestigd. Indien je wilt opzeggen dan ontvang je een slotnota waarin de resterende maanden tot en met het einde van je contract worden gefactureerd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt ook inloggen op je mijn telfort thuis daar staan namelijk de gegevens van je huidige contract en per maand opzeggen kan m.i. alleen na 1 jaar.

Als het goed is heb je dit contract per mail of brief ontvangen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dave, welkom op het forum! Bij ons kan je alleen jaarcontracten afsluiten. Ik heb de bevestiging bekeken die je hebt ontvangen en daarin wordt het jaarcontract ook bevestigd. Indien je wilt opzeggen dan ontvang je een slotnota waarin de resterende maanden tot en met het einde van je contract worden gefactureerd.

Reageer