beantwoord

Opzegging internet niet doorgevoerd

  • 5 januari 2018
  • 27 reacties
  • 427 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb op 23 oktober een aanbod van Telfort gekregen. Omdat in dit aanbod geen NPO politiek en analoge radio zit, heb ik telefonisch meegedeeld geen gebruik te willen maken van dit aanbod en op 2 november een bestelling geplaatst bij Ziggo. Ik heb ook gebeld met de klantenservice waarheen de spullen retour moesten en dit meteen gestuurd. De Klantenservice meldt ook,dat dit aangekomen is.U weet is dat ik opgezegd heb, anders gaan de spullen niet terug. Nu schrijft Telfort per maand twintig euro af omdat ik niet opgezegd zou hebben. De Klantenservice meldt mij dit. Er zou geen telefoonregistratie van mijn gesprekken zijn.
Omdat ik zeker weet dat ik binnen twee weken na het aanbod afgezien heb, ook blijkend dat ik de spullen teruggestuurd heb, wil ik geen jaar het contract uitdienen. Graag jullie telefoonregistraties controleren van oktober tot eerste week november.
Op naam van Bruggink. Ik zet geen nadere adresgegevens op dit openbare forum. Het is het heel vervelend dat jullie geen e-mailadres hebben en ik dit meningsverschil op een openbaar forum moet zetten.
Ik zal zonodig een ouderwetse brief sturen waarin mijn naam, adres en postcode staan. Laat mij horen wat jullie reactie is en hoe we dit gaan regelen.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 15 januari 2018, 14:02

Hallo Hombergh, ik heb zojuist gebeld met de afdeling Opzeggingen. Zij kunnen het contract niet opzeggen, omdat er nog een jaarcontract is. Hierna heb ik een klacht voor je ingediend en er wordt contact met je opgenomen hierover. Wil je laten weten wat eruit komt/
Bekijk reactie

27 reacties

Reputatie 8
Babylonia, vroeger schoolmeester geweest?
En waarom denk je dat?
Reputatie 6
Badge +12
Wat goed om te lezen. Bedankt voor je reactie hier op het forum @Hombergh.

Ik denk dat we beroepen buiten beschouwing kunnen laten hier op het forum 😉.

Reageer