Oplevering en aansluiting alles in 1 pakket

  • 20 juni 2016
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik ben van ziggo overgestapt naar telfort.( alles in 1 pakket).
Mijn abonnement bij ziggo loopt 27 Juni 2016 af.
Van telfort kreeg ik als aansluit/opleverings datum 18 juni( dus afgelopen zaterdag).
Ik heb echter nog geen actief verbinding en ik heb ook geen sms gehad.

Ik heb vandaag al 3 medewerkers van telfort aan de telefoon gesproken en ik krijg 3 verschillende verhalen te horen.
Geen van 3 kan mij vertellen wat de reden hiervan is,alleen dat ik het moet afwachten.
Ik vind dit heel erg vervelend en onduidelijk.
Ik hoop dat er iemand op het forum mij kan helpen te achterhalen waarom ik nog steeds geen actieve verbinding heb.

Groetjes

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo dpieter, welkom op het forum en wat fijn dat je naar ons bent overgestapt! :D
Ik wil je graag duidelijkheid verschaffen. Kun je mij jouw naw-gegevens kenbaar maken in een privébericht? Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.
Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan aan de bel in een nieuw topic?

Hier gaat een slot op.