beantwoord

Opleverdatum!

• 9 december 2016
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik heb een int. tv. bellen pakket besteld, binnen gekregen, aangesloten maar heb geen verbinding! Opleverdatum is 12-12-16 maar heb gebeld en zei dat het ook een paar dagen eerder geleverd kon worden! Is dat ook zo? Gr Mo
icon

Beste antwoord door Stephen 10 december 2016, 11:03

Hallo marghadi81, welkom op het forum en bedankt voor het bestellen van een Alles-in-1 abonnement. Soms kan de verbinding inderdaad eerder worden opgeleverd. Ik zou gewoon alles aansluiten en het modem in de gaten houden. Zodra alle lampjes branden dan kun je gebruik maken van de diensten.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je op dit moment nog geen verbinding krijgt denk ik dat het abonnement nog niet is opgeleverd
Dat snap ik maar heb gebeld en ze zeiden dat het ook een paar dagen eerder kon opgeleverd worden. Maar ik neem aan dat dat in het weekend niet zal gebeuren!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo marghadi81, welkom op het forum en bedankt voor het bestellen van een Alles-in-1 abonnement. Soms kan de verbinding inderdaad eerder worden opgeleverd. Ik zou gewoon alles aansluiten en het modem in de gaten houden. Zodra alle lampjes branden dan kun je gebruik maken van de diensten.