beantwoord

Op mijn nieuwe adres haal ik 50% minder snelheid. Kan ik opzeggen?

• 12 maart 2018
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Momenteel heb ik een internetsnelheid van ruim 40 mb. Ik ga verhuizen. De snelheid op mijn nieuwe adres is max. 15 mb (bekabeld). Hierdoor kan ik niet meer op dezelfde wijze gebruik maken van het internet (wifi). Nu wordt er tegelijkertijd genetflixt, youtubed, hd tv gekeken en dat allemaal draadloos. Dat kan straks niet meer. Op welke wijze kan Telfort mij hierin tegemoet komen. Kan ik mijn abbo voortijdig opzeggen?
Ik ben op zich tevreden over Telfort, maar wil wel graag dezelfde dienstverlening als ik toch hetzelfde maandbedrag moet blijven betalen...

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 13 maart 2018, 15:38

Hoi fboxem, welkom op het forum. In een geval zoals dit heb je de mogelijkheid om je contract kosteloos op te zeggen. Wij kunnen niet de snelheid leveren die je bij je huidige contract bent aangegaan. Ik zie dat je hier ook gebruik van hebt gemaakt. In het telefonisch contact met mijn collega heb je gevraagd om je abonnement per 1 juli van dit jaar stop te zetten. Ik vind het jammer dat je vertrekt, maar kan me erg goed voorstellen dat je meer snelheid nodig hebt voor jouw gebruik. Als er nog iets is dat ik voor je kan doen, laat het me vooral weten.
Bekijk reactie

3 reacties

Een topic van deze week met dezelfde vraag, en met reacties webcare
https://forum.telfort.nl/bestellen-en-ontvangen-335/abonnement-beindigen-ivm-verhuizing-74793
Bedankt Nelly Jacoba, het zijn soortgelijke vragen die gesteld worden, maar niet dezelfde...Het verschil zit hem in het feit dat ik straks waarschijnlijk alleen nog maar HD tv kan kijken en dat dan mijn internet `op`is...Ik kan niet meer meerdere dingen tegelijk doen.

Webcare geeft aan dat bij erg lage snelheden er kosteloos opgezegd zou kunnen worden? Dat zou een goede service zijn. Het is nl nog maar de vraag of ik de 15 mb ga halen...zeker als ik ook nog iets met wifi wil gaan doen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi fboxem, welkom op het forum. In een geval zoals dit heb je de mogelijkheid om je contract kosteloos op te zeggen. Wij kunnen niet de snelheid leveren die je bij je huidige contract bent aangegaan. Ik zie dat je hier ook gebruik van hebt gemaakt. In het telefonisch contact met mijn collega heb je gevraagd om je abonnement per 1 juli van dit jaar stop te zetten. Ik vind het jammer dat je vertrekt, maar kan me erg goed voorstellen dat je meer snelheid nodig hebt voor jouw gebruik. Als er nog iets is dat ik voor je kan doen, laat het me vooral weten.

Reageer