Onterecht opgezegd

• 4 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Vandaag een email dat per 10 oktober mijn internet word stopgezet ivm overstap. Ik ben niet overgestapt en de klantenservice kan niets doen. Ik moet de "nieuwe" provider benaderen. Ze mogen niet zeggen wie dit is. Dus met andere worden zoek het maar uit. Ik vind dit ongelofelijk dat dit zomaar kan!!!!

Admin: reactieafgesplitst naar eigen topic

9 reacties

Thedel, staat je klantnummer in je profiel?
Dan kan webcare je eerder helpen.
Hoi Mandy, mijn klantnummer staat erin...
@Thedel , hier wordt het topic behandeld naar binnenkomst, het oudste eerst.

Waarschijnlijk gaat het sneller via Facebook .
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Thedel, ik kan mij voorstellen dat je schrikt van de opzegging. Ik zie nog geen plandatum voor de opzegging. Dus ik hoop dat het nog teruggedraaid kan worden. Want je gaf zelf al aan dat het we niets meer konden betekenen. Normaal gesproken is dat binnen 7 dagen ook zo. Toch wil ik het mijn collega's laten proberen en heb daarom ook melding gemaakt bij mijn collega's van Klantrelaties. Zij gaan er naar kijken en nemen contact met je op. Ik hoop van harte dat het ze nog gaat lukken, maar ik kan het niet beloven. Wil je laten weten als er contact is geweest?
Bart, waarom krijgt Thedel dan de mail vandaag pas?
Dit lijkt mij ook niet kunnen.
Hoi @Thedel, ik kan mij voorstellen dat je schrikt van de opzegging. Ik zie nog geen plandatum voor de opzegging. Dus ik hoop dat het nog teruggedraaid kan worden. Want je gaf zelf al aan dat het we niets meer konden betekenen. Normaal gesproken is dat binnen 7 dagen ook zo. Toch wil ik het mijn collega's laten proberen en heb daarom ook melding gemaakt bij mijn collega's van Klantrelaties. Zij gaan er naar kijken en nemen contact met je op. Ik hoop van harte dat het ze nog gaat lukken, maar ik kan het niet beloven. Wil je laten weten als er contact is geweest?
Ja, ik zal het laten weten..
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Thedel, hier even een reactie van mijn kant. Ik zie dat er geen contact is geweest. De plandatum was voor mijn collega te dichtbij in de toekomst helaas. Toch is er wel goed nieuws want ik zie wel dat het gelukt is om de opzegging te voorkomen. Heb je dat bij de ander partij voor elkaar gekregen?
Ja, zo is het gelukt. Maar ik ben sowieso niet tevreden met de situatie. Mij 3 oktober een mail sturen dat ik vanaf de 10e geen internet meer heb, dat klopt van geen kanten. Ik heb eergisteren een terug bel verzoek gedaan en helaas niets gehoord, eigenlijk meer uiteraard. Ik wil gewoon zeker weten dat dit mij volgende week weer niet gebeurd en dat mijn lijn ook op mijn huisnummer staat. Al met al ben ik zeer ontevreden over telfort/kpn op dit gebied.
Reputatie 8
Badge +11
Fijn dat het wel gelukt is. Zo kom je in ieder geval niet zonder diensten te zitten. Ik kan mij ook volledig voorstellen dat je ontzettend baalt op dit moment. Vooral ook omdat het kortdag was dat je geïnformeerd was. Dit was inderdaad kortdag. Wij kunnen deze informatie echter pas versturen als we die informatie krijgen vanuit de ander provider. KPN als netwerkbeheerder is verplicht als zij een legitiem verzoek krijgen om de lijn beschikbaar te stellen, dan moet dat gehonoreerd worden. Dat is wettelijk zo bepaald. Nu was dat in jouw geval dus niet zo en was er sprake van een lijnkaping. Dit kan meerdere oorzaken hebben gehad. Nu is het wel zo dat hier een speciaal proces voor ingericht is om dit te voorkomen. Maar dan moet het wel verder dan een week in de toekomst liggen.

Je geeft aan nog weer een terugbelverzoek te hebben gedaan. Je bent alleen nog niet gebeld. Hier kan soms even tijd tussen zitten. Nu kan ik niet verzekeren dat het niet weer kan gaan gebeuren. Wel kan ik zeggen dat er nu aan je lijn niets veranderd. Want alle processen bij beide providers zijn gestopt. Jouw lijn blijft dus zoals het was.

Reageer