beantwoord

Online TV kijken met Windows 10

• 22 juli 2015
  • 29 reacties
  • 7840 keer bekeken

Toon het eerste bericht

29 reacties

Was even vergeten dat Firefox er ook nog was, inderdaad daar werkt TV online wel.

Helaas

Edge werkt niet
Chrome werkt niet
Firefox werk niet

Telfort blijft in gebreke
Reputatie 8
Badge +10

Telfort blijft in gebreke

Natuurlijk, daarom werkt het bij anderen wel... :8

Dit (Silverlight) probleem kan worden veroorzaakt door een corrupt cachebestand met de naam 'mspr.hds'.

Dit bestand blijft achter op je PC ondanks het verwijderen en/of opnieuw installeren van Silverlight.
Om het corrupte bestand te verwijderen en een nieuw onbeschadigd bestand te installeren doe je het volgende:

1: Sluit je internet browser(s) af.
2: Verwijder de map 'PlayReady' (met daarin het bestand mspr.hds) die staat in 'C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\ (Verborgen mappen).
3: Verwijder Silverlight.
4: Installeer opnieuw Silverlight, bij voorkeur de meest recente versie.
5: De (lege) map 'PlayReady' wordt opnieuw aangemaakt.
6: Start je Internet browser en check of iTV Online weer goed werkt (de iTV online player maakt zelf een nieuw bestand 'mspr.hds' aan in de 'PlayReady' map.
Hallo Allemaal,

Tv online kijken lukt niet ( meer ), omdat Chrome, Edge ( w10 ) silverlight niet meer ondersteunen ( niet veilig genoeg ). Dat is /zou bij de Tv profiders enz. allang bekend zijn maar.....lekker niet geanticipeerd. Wel gewoon reclame blijven maken hoor. Ja dat dan wel. Ik vind, dat van KPN/Telfort gewoon on- professioneel en ook niet klantvriendelijk. Wat nu...gewoon maar door blijven rommelen ? Nee toch zeker. Zorg gewoon binnen de kortste keren, dat jullie software is aangepast. Ben benieuwd.
Vermoedelijk heeft dat te maken met rechten. Zo blijft NPO (uitzending gemist) vooralsnog gebruik maken van Flash Player (Adobe) die voor wat veiligheid betreft al 'n tijdje onder vuur ligt.
Geen idee hoe dat werkt, ik ben geen jurist, maar ik denk dat 't niet anders kan.

Reageer