beantwoord

Omzetting naar nieuw abbo bestaande klant

• 22 april 2019
  • 11 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 1
Hi,
Ik krijg per 24 april de nieuwe glasvezel aansluiting van telfort als vervanging van mijn oude. Alleen merkte ik dat mijn huidige verbinding er vandaag al uit ligt (itt de mail die ik gekregen had)
Nu weet ik dat er vandaag niemand bij telfort werkt, maar kan dit nog gecorrigeerd worden?

Rob
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 april 2019, 13:05

Hoi @Borowitz, ik lees dat je morgen over gaat op de nieuwe verbinding. Echter hield de oude verbinding er al weer meer op.

Wat blijkt, het lijkt de adapter te zijn van het glasvezelmodem. Heb je deze inmiddels kunnen vervangen of heb je al contact gehad? Ik wilde namelijk eens meekijken, maar ik zie in jouw Forumprofiel helemaal geen gegevens. Veel zin heeft het denk ik ook niet om nog een nieuwe adapter te sturen, dezze komt op zijn vroegst morgen, maar dan wordt ook de nieuwe aansluiting gerealiseerd.
Bekijk reactie

11 reacties

Ik vrees van niet, kleine kans dat er een moderator werkt vandaag. Als er al 1 is zal deze daar nu weinig meer aan kunnen veranderen. De andere hulplijnen zijn zover ik weet ook niet bereikbaar.
Nu maar hopen dat de monteur wel komt opdagen.

Er werkt niks meer ook geen tv via de Amino geen dvb geen telefoon.
Reputatie 1
Die staat dus (net als de afsluiting) op 24 april gepland....
Branden er geen lampjes meer op het glasvezel kastje?
Haal de stroom er even af, als er maar 1 led brand na het inschakelen dan is inderdaad de huidige lijn niet meer actief.
Reputatie 1
Nope geen ledjes meer.... Ook niet na stroom eraf, er gaat geen ledje branden....
Geen 1 ledje die gaat branden?? Dan ben ik bang dat je de pechvogel van de week bent en recht hebt op twee oranje hesjes bij Jan Willem en Jeroen van Radio 2 omdat je glasvezelmodem een paar dagen voor zijn afschrijving het helemaal begeven heeft.😭
Weet je wel zeker dat er stroom op het stopcontact staat?
Reputatie 1
Stroom staat er oo het stopcontact, maar de adaptor lijkt geen stroom meer te geven.... Toch een probleem als je opeens zonder internet zit.
Dat zou kunnen dat nu net de adapter ermee ophoud dan ben je echt de pechvogel van de dag. Sterkte met het ontwennen morgen. En succes woensdag dat je maar rap weer online bent.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Borowitz, ik lees dat je morgen over gaat op de nieuwe verbinding. Echter hield de oude verbinding er al weer meer op.

Wat blijkt, het lijkt de adapter te zijn van het glasvezelmodem. Heb je deze inmiddels kunnen vervangen of heb je al contact gehad? Ik wilde namelijk eens meekijken, maar ik zie in jouw Forumprofiel helemaal geen gegevens. Veel zin heeft het denk ik ook niet om nog een nieuwe adapter te sturen, dezze komt op zijn vroegst morgen, maar dan wordt ook de nieuwe aansluiting gerealiseerd.
Reputatie 1
Hi Bart,

Dat was mijn redenatie ook.... 2e paasdag is lastig om een nieuwe adaptor te scoren (in de hoop dat die het ook werkelijk is). Aangezien morgen de nieuwe glasvezel modem komt leek het mij ook niet zinnig om heel veel effort erin te steken.

Groeten Rob
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat de monteur inmiddels is geweest en dat de nieuwe situatie is opgeleverd. Heel veel plezier ervan!
Reputatie 1
Dank. Alles functioneert weer.

Reageer