Sinds augustus 2017 hapert de livestream van NPO internet televisie zowel via wifi als ethernetkabel. Bij vragen hierover via Twitter komt de helpdesk van NPO niet verder dan steeds weer dezelfde adviezen, cache legen, browser updaten, niet scannen etc. Dat helpt niet, integendeel, op dit moment loopt het zo vast dat het onmogelijk is geworden nog te kijken met de laptop. Verder doet internet het prima en heb ik volgens de verbindingsinfo een uitstekende verbinding en snelheid. Iemand een idee?
icon
Beste antwoord door Enterprise 15 februari 2018, 17:32
Hallo Wieger, Chrome, Firefox, Opera het maakt niet uit, het stottert en loopt vast. Dit begon medio 2017 nadat NPO een nieuwe player is gaan gebruiken Inderdaad op drukke tijdstippen zoals hedenmiddag tijdens de 10 km OS. Dus te weinig bandbreedte zoals Enterprise schrijft? NPO komt al een halfjaar met dezelfde adviezen op Twitter en mail maar die werken niet. Nieuwste advies was Windows 8 of 10 te installeren. Ik gebruik 7 prof. Ik kijk op laptop, dat scherm vind ik wel klein genoeg.
Allemaal larieloek van de NPO...ze vinden het blijkbaar wel goed zo. :(
Ik heb een Windows 10 desktop en daarop werkt hun player ook belabberd...
Bekijk reactie