beantwoord

Nordvpn op Eminent EM7680 met Experia V10?

• 4 mei 2019
  • 17 reacties
  • 422 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo allemaal,,
Ik heb sinds kort een nieuwe mediaplayer, de Eminent EM 7680.
Op mijn pc gebruik ik Nordvpn.
Op mijn kodispeler wil ik dat ook.
Maar ik kijg het niet werkende.
Een authentication error.
Inlog is juist.
Kan dit niet met de Experia V10?
icon

Beste antwoord door libralion 4 mei 2019, 19:38

Ik heb het inmiddels werkende.
Ik ben teruggegaan naar de standaardinstellingen en heb toen weer alles opnieuw ingevuld. TCP voor verbinding.
En toen werkte het. Waarschijnlijk heb ik toch ergens een verkeerde letter of cijfer ingevuld.
Maar nu werkt het dus. 😀
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Nee, met de Experia Box V10 gaat dat niet.
Die heeft geen instelmogelijkheden om een VPN Client in te richten.
Dan is hiermee mijn vraag ook beantwoord.
Wat ik dan aan @libralion wil vragen hoe bevalt nordvpn geen trage verbinding?
Reputatie 1
Nee, met de Experia Box V10 gaat dat niet.
Die heeft geen instelmogelijkheden om een VPN Client in te richten.

Maar ik begrijp dat niet. Mijn pc krijgt toch ook internet via de Experia V10? En daar werkt Nordvpn perfect.
Reputatie 1
Dan is hiermee mijn vraag ook beantwoord.
Wat ik dan aan @libralion wil vragen hoe bevalt nordvpn geen trage verbinding?

Ben zeer tevreden over Nordvpn. Heb het al jaren . Prima verninding en snelheid en je kunt een deal vinden van iets van 48 Euro per jaar.
Reputatie 8
Badge +10
Het is inderdaad jammer dat de Experiabox V10 geen VPN ondersteund, als dit wel zou kunnen dan kan je in één klap je hele netwerk achter de V10 laten profiteren van NordVPN.
Maar niet getreurd, je kan in ieder geval je Android TV-box via NordVPN laten lopen (en daar gaat het toch om... 😉) door de NordVPN app te installeren op de Android TV-box.
Of was je al zover maar lukt het niet..?
Het NordVPN abonnement laat 5 of 6 aangesloten apparaten toe dus dat mag geen probleem zijn.

https://nordvpn.com/nl/blog/nordvpn-app-for-android-tv-is-available-now/
Reputatie 1
Het is inderdaad jammer dat de Experiabox V10 geen VPN ondersteund, als dit wel zou kunnen dan kan je in één klap je hele netwerk achter de V10 laten profiteren van NordVPN.
Maar niet getreurd, je kan in ieder geval je Android TV-box via NordVPN laten lopen (en daar gaat het toch om... 😉) door de NordVPN app te installeren op de Android TV-box.
Het NordVPN abonnement laat 6 aangesloten apparaten toe dus dat mag geen probleem zijn.

Wat is mijn Android tv box? De Arris?

Het NordVPN abonnement laat 6 aangesloten apparaten toe dus dat mag geen probleem zijn.

De Eminent alleen draait deze op libreelec niet op android zover ik weet.
Reputatie 8
Badge +10

Neuhhh... dat is je Telfort TV-ontvanger. 😉
Bij de bronnen op je TV staat ongetwijfeld iets van Eminent Android box of iets dergelijks.
Je hebt deze blijkbaar nog niet geïnstalleerd..?
Reputatie 1

Wat is mijn Android tv box? De Arris?Neuhhh... dat is je Telfort TV-ontvanger. 😉

Bij de bronnen op je TV staat ongetwijfeld iets van Eminent Android box of iets dergelijks.
Je hebt deze blijkbaar nog niet geïnstalleerd..?

Ik zie bij de ingangen van mijn tv wel de mediaplayer, maar geen Android tv box. Ik heb een LG tv, dus geen Android tv.
Er zijn meerdere mediaplayers veel zijn op Android gebaseerd jij hebt een specifieke Kodi speler wat ik vind als ik op google zoek.

Android tv is een Android versie die bij Sony en Philips het smart besturingsysteem is LG heeft een eigen systeem Enterprise doelt zover ik het goed begrijp op een op AndroidTV gebaseerde mediaplayer.
Reputatie 8
Badge +10
Ik was echt in de veronderstelling dat de Eminent een Android Box was en geen libreELEC opensource software doos.
My bad...
Wel jammer overigens want je koopt bij AliExpress voor € 55,- de allernieuwste en snelste Android TV-box (met KODI) en die is natuurlijk veel makkelijker in gebruik.
Voor VPN op een libreELEC kan je eens op Google kijken...

https://www.google.com/search?client=tablet-unknown&ei=OY7NXJDzIsfVwAKJ_YfACQ&q=nordvpn+libreelec+install&oq=nordvpn+op+libreelec
Reputatie 1
Ja de kodi Eminent speler draait op LibreElec.
Maar het moet toch mogelijk zijn om hier Nordvpn op te draaien?
Reputatie 1
Ik was echt in de veronderstelling dat de Eminent een Android Box was en geen libreELEC opensource software doos.
My bad...
Wel jammer overigens want je koopt bij AliExpress voor € 55,- de allernieuwste en snelste Android TV-box (met KODI) en die is natuurlijk veel makkelijker in gebruik.
Voor VPN op een libreELEC kan je eens op Google kijken...

https://www.google.com/search?client=tablet-unknown&ei=OY7NXJDzIsfVwAKJ_YfACQ&q=nordvpn+libreelec+install&oq=nordvpn+op+libreelec

Ja ik heb al op Google gezocht, maar nog niets gevonden. Ik heb ook Nordvpn gemaild, maar nog geen antwoird.
Dan zul je dat in kodi zelf moeten instellen kijk eens op het forum van Eminent die kunnen je vast beter helpen dan Nordvpn.
Reputatie 1
Dan zul je dat in kodi zelf moeten instellen kijk eens op het forum van Eminent die kunnen je vast beter helpen dan Nordvpn.

Ga ik doen. Bedankt!
Reputatie 1
Ik heb het inmiddels werkende.
Ik ben teruggegaan naar de standaardinstellingen en heb toen weer alles opnieuw ingevuld. TCP voor verbinding.
En toen werkte het. Waarschijnlijk heb ik toch ergens een verkeerde letter of cijfer ingevuld.
Maar nu werkt het dus. 😀
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @libralion, ik zie dat je inmiddels de oplossing hebt gevonden. Dat is fijn zeg. Veel plezier ervan.

Reageer