beantwoord

Noodpakket - slechte service!

• 3 mei 2020
  • 11 reacties
  • 209 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Sinds woensdag hebben wij geen tv en internet meer. Hierop hebben we de klantenservice van Telfort gebeld en hebben we een nieuwe modem gekregen. Deze deed het echter ook niet, en de monteur die vrijdagmiddag zou komen, liet telefonisch weten dat er waarschijnlijk een kabelbreuk in de buurt was ontstaan door werkzaamheden. Hij beloofde een noodpakket te sturen, omdat de reparatie op zijn vroegst komende woensdag zou plaatsvinden. Hij zei later in de middag nog even te bellen om verdere informatie door te geven, maar hierna hebben we niks meer gehoord.

Zaterdag hebben we de klantenservice van Telfort daarom opnieuw gebeld, maar zij lieten dat ze in het systeem niet konden zien of er een noodpakket was verstuurd. We werden doorgestuurd naar KPN, omdat zij dit wel in zouden kunnen zien. Bij de klantenservice van KPN kregen we echter te horen dat alleen het mobiele abonnement bij KPN hoort, en tv en internet bij Telfort. Oftewel, we werden van het kastje naar de muur gestuurd. 

Inmiddels is het bijna maandag, zitten we al vijf dagen zonder internet en tv, en kunnen we zelfs niet werken, terwijl we, net zoals zoveel mensen nu, afhankelijk zijn van internet om thuis te kunnen werken. Maar vervelender nog, we hebben geen idee waar we aan toe zijn en wanneer het opgelost wordt. Kunnen jullie ons duidelijkheid geven Telfort?

Groeten, 

Mevr. Weering

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 mei 2020, 10:28

Vanmiddag tussen 1200-1400 uur komt er weer een monteur zie ik. Ik hoop heel erg dat hij het probleem definitief kan oplossen. Want dit is waardeloos. Helemaal mee eens. Ik hoor graag oof vanmiddag de verbinding weer werkt. Zo niet, ga ik eens overleggen welke mogelijkheden ik heb voor een noodpakket. Maar ik ben er bang voor. 😞 Monteur kan deze bij mijn weten niet aanvragen en dus ook niet toezeggen zonder overleg.

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode+huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Dit staat in het profiel. Bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Weering58, al een flinke tijd zonder diensten dus. Dat is geen fijne situatie. Nu zie ik inderdaad dat er een monteur is geweest? Hij zou een noodpakket aanvragen? Dat is niet bij ons aangekomen, of hij moet het via een andere weg hebben gedaan, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Excuses hiervoor.

Nu zie ik dat er voor deze ochtend een team is aangestuurd om de kabel die geraakt is te herstellen. Ik ben benieuwd of dat het probleem oplost. Ik verwacht in de loop van de dag. Heb je aan het eind van de dag nog geen diensten, dan hoor ik dat graag en dan ga ik verder kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 1

Hallo Bart,

Vanochtend zou inderdaad een monteur langskomen, maar hij belde vanochtend dat de kabelbreuk vandaag tussen 08-12.00 uur gemaakt zou worden, en dat het dus geen zin had dat hij langs zou komen. Tot op heden zijn er echter nog geen monteurs in de straat geweest, en doen internet en tv het nog steeds niet. Overigens hebben we maandag al een berichtje gekregen dat het probleem opgelost zou zijn, maar toen we de klantenservice belden omdat dit niet het geval was, zei de telefonist dat er maar één meting uit was gevoerd (?) en dat daarom internet en tv het wellicht daarom bij ons nog steeds niet deden. 

Vorige week heeft de monteur trouwens ook alleen gebeld. Hij zou inderdaad een noodpakket aanvragen, maar zowel KPN als Telfort kunnen dit blijkbaar niet inzien en wijzen naar elkaar en zeggen dat zij geen noodpakket kunnen aanvragen. De monteurs verwijzen op hun beurt naar Telfort, en ondertussen zitten we inmiddels al 8 dagen zonder internet en tv. WAARDELOOS!

Als het probleem niet binnen korte tijd opgelost kan worden, zorg dan tenminste dat we een noodpakket kunnen krijgen!

Mevr. Weering

Reputatie 1

Update: ik heb net opnieuw een melding gekregen dat de storing zou zijn opgelost, maar ik heb zowel internet als de tv geprobeerd, en beide doen het NOG STEEDS niet!!

Reputatie 8
Badge +18

Heb je het modem na de melding al gereset

Reputatie 1

Hoi Jimny,

Ja, dit heb ik vanmiddag ook geprobeerd. Helaas hielp dit ook niet.

Reputatie 8
Badge +11

Vanmiddag tussen 1200-1400 uur komt er weer een monteur zie ik. Ik hoop heel erg dat hij het probleem definitief kan oplossen. Want dit is waardeloos. Helemaal mee eens. Ik hoor graag oof vanmiddag de verbinding weer werkt. Zo niet, ga ik eens overleggen welke mogelijkheden ik heb voor een noodpakket. Maar ik ben er bang voor. :( Monteur kan deze bij mijn weten niet aanvragen en dus ook niet toezeggen zonder overleg.

Reputatie 8
Badge +11

ik ga er van uit dat de monteur het probleem heeft opgelost aangezien ik geen reactie meer van je heb ontvangen.

Reputatie 1

Inderdaad heeft de 3e monteur het binnen opgelost en ook buiten is het later eindelijk opgelost. De monteur wil ik toch even bij naam noemen, het gaat om Henk-Jan, hij heeft zo zijn best gedaan om het internet en tv te herstellen, heeft binnen alles meerdere keren doorgemeten en buiten bij de KPN kast in de straat ook nog wat aangepast en hij kreeg het voor elkaar dat ik weer internet en tv had, eindelijk!! Kon toen dus eindelijk weer thuis werken. Als de eerste 2 monteurs daadwerkelijk waren gekomen en niet alleen maar even hadden gebeld dan had het niet allemaal zolang hoeven duren. Nogmaals de complimenten voor Henk-Jan!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +11

Dat is top om te lezen. Heel fijn dat het nu opgelost is dankzij Henk-Jan. Ik heb zijn achternaam even weggehaald vanwege zijn privacy. De complimenten heb ik wel doorgegeven. :)

Mocht er nog weet iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer