Nog steeds geen IPv6 via Telfort (6rd of native)? en routerdwang?

• 11 september 2018
  • 26 reacties
  • 1939 keer bekeken

Toon het eerste bericht

26 reacties

@Galdor68

Op dat basis pakket is inderdaad weinig aan te merken wat dat aangaat is die laatste wijziging bij KPN/Telfort met een basis en uitgebreid pakket niet anders uit te leggen dan pure geldklopperij in mijn boek.
Welk punt probeer je nu te maken in deze zin?
En in deze?

Wij thuis hebben geen 500Mb nodig maar voor die prijs zou ik geen nee zeggen. Eerlijk gezegd vind ik de huidige prijsstelling te hoog maar dat gaat te ver of topic.

Dat lijkt me vrij duidelijk het basispakket van dat Trined is interessant. Door de veranderingen van dit jaar is de kans dat ik Telfort zal aanbevelen vrij klein. 5 euro voor een uitgebreid pakket waarvan er mij maar 2 aanspreken. Doe dan een logischer indeling op thema nu is dat uitgebreid pakket een samenraapsel.

Die 500 MB is de minimum afname bij het genoemde Trined voor hun prijsstelling zou ik die snelheid voor lief nemen. Het startpakket dus de 50/5 had destijds wel met DSL worden gelijkgetrokken maar dan naar beneden dus het abo voor glasvezel naar de prijs voor DSL in 2016/17. Met name voor nieuwe DSL klanten vind ik dit te duur zonder de garantie op minimaal 40 MB. We weten bijna allemaal wel dat Telfort niet meer een budget provider is. Langzaam aan een dure midden moot.

Reageer