Nog steeds geen glasvezel verbinding

• 10 maart 2014
  • 0 reacties
  • 670 keer bekeken

Eind vorig jaar heb ik bij Telfort het Glasvezel Alles-in-1 basis pakket (van €45,-) aangevraagd. 10 februari 2014 was de opgegeven gewenste activatiedatum. In mijn huur appartement was al een glasvezel kabel naar binnen getrokken nog voor dat ik er woonde. 28 januari is het glasvezel kastje van Telfort opgehangen en daarna hoorde ik niets meer van jullie. Na veel gebel met de klantenservice zou er op 25 februari iemand van BAM langskomen om het glasvezel kastje te "heractiveren". Ik heb toen de hele dag gewacht maar ze zijn toen niet langs geweest. De volgende ochtend heb ik met BAM gebeld en binnen een uur stond er iemand van hun voor de deur. Hij wist ook niet wat het was en heeft de glasvezel kabel naar buiten gecontroleerd. Daar bleek een probleem mee te zijn. Hij heeft dit opgelost en zou zorgen dat het wordt doorgegeven aan Telfort. De status als ik bij Telfort inlog veranderd nog steeds niet dus maar weer naar jullie gebeld. Ik zou teruggebeld worden door BAM. Dat deden ze dezelfde dag nog en zeiden dat het nu goed in hun systeem staat.
Dit is al weer een week geleden en de status veranderd nog steeds niet. Vandaag heb ik weer gebeld naar jullie en kreeg ik te horen dat het nog 3 tot 5 weken kan duren!

Eind december 2013 hebben jullie aangegeven dat de activatiedatum 10 februari 2014 zou zijn. Ik had het niet erg gevonden als dit een week was uitgelopen maar een maand vind ik wel erg lang en naast deze maand moet ik nu dus nog eens 3 tot 5 weken wachten.
Ik verwacht dat jullie mijn glasvezel pakket nu met spoed activeren zodat ik deze week nog gebruik kan maken van mijn glasvezel pakket. Ik heb al een router tijdelijk te leen dus het activeren kan al voordat ik jullie router heb.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer