beantwoord

Nog steeds geen glasvezel internet

• 16 mei 2018
  • 12 reacties
  • 148 keer bekeken

Ben al dagen bezig glasvezel internet geactiveerd te krijgen.
Helpdesk geeft steeds vage antwoorden en wil niet druk erop zetten.

Zaterdag is alles aa ngesloten en maandag zou alles werken, nou nog steeds niet.

Wie oh wie kan iets betekenen ?

Gr. Lpl
icon

Beste antwoord door Deborah 31 mei 2018, 13:38

@ql133115, het is helaas niet gelukt om je voor het afgelopen weekend aan te sluiten 😞 en zie ik dat je overstapt. Sorry dat het zo is gelopen. Hopelijk is alles wel naar wens bij KPN. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.
Bekijk reactie

12 reacties

Webcare gaat je helpen!
Ze lezen hier mee, en pakkken je topic op.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Ik heb het er net ingezet...
Ik heb het er net ingezet...
Prima, webcare komt hier langs. 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hi ql133115, welkom op het forum. Ik lees inderdaad dat mijn collega's ermee bezig zijn om het op te lossen. Het lijkt op een ingewikkeld probleem. Wat ik heb begrepen is dat twee systemen die normaal gesproken met elkaar samenwerken, deze keer niet met elkaar samenwerken. Van mijn collega heb ik begrepen dat het op dit moment niet duidelijk is wanneer je verbinding geactiveerd kan worden. Het plan is om de oude levering te verwijderen en een nieuwe levering in te leggen. Verder heb ik begrepen dat er een noodpakket naar je is verzonden, zodat je in ieder geval basis mogelijkheden hebt met internet en televisie. Om je hopelijk meer duidelijkheid te geven, heb ik mijn collega gevraagd om een update.
Hallo Deborah,

Je bent de eerste die enigszins een beeld geeft van wat er nu aan de hand is.
Dank je daarvoor. !

Ik hoor natuurlijk liever dat het gaat werken, maar dit geeft een idee van de problemen.
Mvg. Luitzen Planting
Reputatie 3
Badge +8
Hi ql133115, omdat Deborah op dit moment niet aanwezig is reageer ik eventjes. Ik zie in het ticket van mijn collega's dat er contact met je is gezocht en het noodpakket is verstuurd. Heb je deze inmiddels wel ontvangen? Ook zie ik in een ander ticket dat je een aanvraag hebt gedaan om het Telfort Glasvezel abonnement op te zeggen. Ik snap dat deze technische problemen ervoor hebben gezorgd dat je deze keuze hebt gemaakt. Ik zie ook dat mijn collega's nog contact met je zullen zoeken om de mogelijkheden te bespreken om toch tot een oplossing te komen. Zou je willen aangeven of je daar nog voor open staat? Ik kan ook een terugbelverzoek voor je indienen op een dag die je beter uit komt, mocht je dat willen. Ik hoor het graag van je!
Het noodpakket is aangesloten, dank daarvoor.
Ik wil best wel blijven en sta open voor goeie oplossingen.
Na het weekend verloop de bedenktijd en als ik dan nog niets heb, ga ik door met KPN.

Mvg.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ql133115,

Bedankt voor je reactie! Ik zie dat het nog niet gelukt is om een nieuwe aanvraag te doen. Mijn technische collega's heb ik gevraagd om een update. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug!
Reputatie 4
Badge +10
@ql133115, het is helaas niet gelukt om je voor het afgelopen weekend aan te sluiten 😞 en zie ik dat je overstapt. Sorry dat het zo is gelopen. Hopelijk is alles wel naar wens bij KPN. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.
Niet alleen is het bij ons iet gelukt, maar ook onze buren kunnen jullie niet aan internet helpen.
Slechte beurt vrienden, erg slechte beurt...
Ik heb dit forum ook maar opgezocht.. wij zijn idd die buren en ik kan zeggen dat ik er heel weinig vertrouwen in heb. Afgelopen donderdag is de monteur van gideon geweest. Zij hebben het kastje gemonteerd. Ik had mijn eigen experia meegenomen uit het vorige huis. Monteur haf aan dat het dezelfde dag na 2 uur geactiveerd zou worden. Ik savonds met jullie helpdesk gebeld. Medew gaf aan dat ik nog 24 uur geduld moest hebben en dan pas kon hij het escaleren naar een zogenaamd kennisteam. Eerder mocht niet. Ik heb 24 uur later gebeldnomdat er nog geen signaal was. Werd mij doodleuk verteld dat ik geen 24 uur moest wachte maar 48 uur. Ik volgende dag gebeld omdat er uiterwaard nog niets werkte. Zaterdagavond is het zgn geëscaleerd ne zou het tussen 1 en 5 werkdagen opgelost worden. Het is vandaag de 3e dag en ik heb jog niets gehoord behalve van mijn buurman die aangaf inmiddels opgestapt te zijn. Ik wil jullie echt met grote klem vragen dit probleem op te lossen. We komen met allerlei zaken enorm in de knel. Graag wil ik dat jullie dit nu echt gaan oppakken en dat dit inderdaad voor vrijdag opgelost is. VerZoek is om mij morgen terug te bellen door iemand die mij kan vertellen wat d status is en hoe het opgelost gaat worden.
Reputatie 8
Badge +11
@Hielkevebree heeft hiervoor een eigen topic gestart:
https://forum.telfort.nl/internet-267/nog-steeds-geen-aansluiting-glasvezel-76250

Dubbelposten is tegen de regels, onhandig voor de mensen die proberen te helpen en levert geen sneller antwoord op.

Reageer