beantwoord

Nog niet aangesloten vier uur na betaling

• 13 april 2020
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Het automatische bericht aan de telefoon zei dat ik via Mijn Telfort mijn achterstallige betaling van 1 maand kon betalen, en dat mijn internet na twee uur automatisch weer aangesloten zou worden. Ik heb direct betaald en wachtte de twee uur af.

Ondertussen is het vier later. Ik heb mijn router meerdere keren opnieuw opgestart, maar nog steeds geen internet. Telfort is helaas telefonisch praktisch niet bereikbaar, dus kan iemand van Telfort me vanuit het forum helpen?

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 april 2020, 08:52

Hi @DaanAccount, ik kan me voorstellen dat je bij een blokkade zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. 

Fijn om te zien dat jimny je al op weg geholpen heeft. Tijdens feestdagen is de klantenservice gesloten. Zo gauw je de betaling hebt gedaan ben je meestal binnen een paar uur weer aangesloten, het kan uiterlijk 24 uur duren. Dat gebeurt zo snel mogelijk. Is je verbinding inmiddels weer hersteld? Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je niet gebruik hebt gemaakt van de link om te betalen maar het zelf handmatig hebt overgemaakt duurt het 4 tot 5 werkdagen voordat je weer online bent

Als je niet gebruik hebt gemaakt van de link om te betalen maar het zelf handmatig hebt overgemaakt duurt het 4 tot 5 werkdagen voordat je weer online bent

Ik heb de link gebruikt, dus het zou nu allang opgelost moeten zijn. En ik krijg nog steeds niemand van Telfort te pakken aan de telefoon.

Reputatie 8
Badge +18

Op zon en feestdagen is de klantenservice gesloten en hier krijg je ook geen antwoord van de moderators die ook niet aanwezig zijn

Reputatie 8
Badge +11

Hi @DaanAccount, ik kan me voorstellen dat je bij een blokkade zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. 

Fijn om te zien dat jimny je al op weg geholpen heeft. Tijdens feestdagen is de klantenservice gesloten. Zo gauw je de betaling hebt gedaan ben je meestal binnen een paar uur weer aangesloten, het kan uiterlijk 24 uur duren. Dat gebeurt zo snel mogelijk. Is je verbinding inmiddels weer hersteld? Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer