beantwoord

Nog geen bevestiging van overstap naar nieuwe glasvezelverbinding

• 2 april 2019
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Goedemorgen Natasja,

Van het weekend toch weer blokking op RTL4. Gisteren gebeld met Telfort om toch maar eerder om te zetten naar het nieuwe glasvezel. Echter door een internet storing bij jullie heeft de dame in kwestie(vraag me niet de naam) van alles opgeschreven en ik zou nog een mail ter bevestiging krijgen als zij een en ander in het systeem kon verwerken.

Kun jij zien of dat dit ondertussen gebeurd is, want ik kan in de omgeveing Mijn Telfort niet meer zien wat voor abonnement ik nu heb omdat er een wijziging heeft plaats gevonden. Dus ik neem aan dat een en ander in werking is gezet echter de mail is achterwege gebleven tot op dit moment.

tevens heeft zij mij een aantal dingen toegezegd, die ik nu ook niet zwart op wit heb, en ik ozu het prettig vinden als ik die alsnog even op schrift zou kunnen krijgen.

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Gr.
Leon

*Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Natasja 3 april 2019, 10:55

Dag @leon.vandeweem. Spijtig dat je toch weer slecht beeld had bij het tv-kijken. Ik begrijp dat je daarom hebt besloten om de overstap te maken naar het nieuwe glasvezelpakket, maar nog geen bevestiging hebt gehad. Ik zie dat mijn collega afgelopen maandag de bestelling heeft doorgevoerd. Het klopt dat je op dit moment je abonnement niet kunt bekijken in Mijn Telfort. Dit kun je pas bekijken, zodra de bestelling administratief is afgerond. Je hebt 1 april aan het eind van de middag (geen grapje 😉) een bevestiging ontvangen. Voor de zekerheid stuur ik je een kopie van de bevestiging, naar zowel het bij ons bekende e-mailadres als het e-mailadres in je Forum-profiel. Laat je weten of je deze hebt ontvangen?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dag @leon.vandeweem. Spijtig dat je toch weer slecht beeld had bij het tv-kijken. Ik begrijp dat je daarom hebt besloten om de overstap te maken naar het nieuwe glasvezelpakket, maar nog geen bevestiging hebt gehad. Ik zie dat mijn collega afgelopen maandag de bestelling heeft doorgevoerd. Het klopt dat je op dit moment je abonnement niet kunt bekijken in Mijn Telfort. Dit kun je pas bekijken, zodra de bestelling administratief is afgerond. Je hebt 1 april aan het eind van de middag (geen grapje 😉) een bevestiging ontvangen. Voor de zekerheid stuur ik je een kopie van de bevestiging, naar zowel het bij ons bekende e-mailadres als het e-mailadres in je Forum-profiel. Laat je weten of je deze hebt ontvangen?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Natasja,

Ik heb nu inderdaad een bevestiging ontvangen. Mijn dank daarvoor.

Gr.
Leon
Reputatie 8
Badge +10
Mooi dat je de bevestiging nu hebt ontvangen! Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer