beantwoord

Nieuwe V8 gekregen zonder beloofde extra kabel

roydonne
Beste Telfort

Na een dag met een kapot modem, en een half uur telefonische hulp (welke perfect was) heb ik een nieuw modem ontvangen. Echter hebben we de experiabox v8 gekregen ipv de v10 en zonder extra kabel zoals telefonisch beloofd. Na teruggebeld te hebben (wederom extra kosten) werd aan mijn vrouw verteld dat we alleen de v10 konden krijgen als we voor een jaar zouden tekenen. Beste Telfort: WIJ ZIJN AL 12 JAAR KLANT!!!!!!!!e!!!!
Ik zou hierover teruggebeld worden (3 dagen geleden) maar helaas...radiostilte.
Mijn schoonbroer is na vele problemen en brakke wifi met de experia v8 van ellende overgestapt naar een andere provider. Deze stap gaat me voor nu iets te ver, zeker na 12 jaar tevredenheid met Telfort (voorheen Tiscali) maar hoop toch fatsoenlijk geholpen te worden.
Graag reactie.......

Admin: titel gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 12 september 2017, 10:50

Welkom op het forum @roydonne. Dat is niet de ervaring zoals zou moeten, mijn excuses hiervoor. Had je hiervoor een V8 of een Zyxel? Dan is het beleid dat nu ook weer een V8 krijgt. Helaas kan ik je niet helpen aan een V10. Wat voor extra kabel zou je krijgen? Heb je de kabels van je oude V8 nog? Zo niet, dan ga ik daar achteraan voor je. Laat je het me weten?

Bekijk reactie

4 Reacties

Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum @roydonne. Dat is niet de ervaring zoals zou moeten, mijn excuses hiervoor. Had je hiervoor een V8 of een Zyxel? Dan is het beleid dat nu ook weer een V8 krijgt. Helaas kan ik je niet helpen aan een V10. Wat voor extra kabel zou je krijgen? Heb je de kabels van je oude V8 nog? Zo niet, dan ga ik daar achteraan voor je. Laat je het me weten?
roydonne
Hallo Cindy
Ons vorig modem was een zyxel. Volgens de mevr die ik aan te telefoon had, "klapperde onze lijn", volgens haar had ik dus een nieuwe kabel nodig, die meegestuurd zou worden.
Degene die we de laatste keer gesproken hadden vertelde ons dat we alleen een v10 kregen als we voor een jaar zouden tekenen. Neem me niet kwalijk maar hier kan ik me echt heel boos over maken. We zijn nl al 12 jaar klant!!!!!!!!! Ik vindt dan ook echt dat jullie zonder extra voorwaarden het betere v10 modem op kunnen sturen. Nieuwe klanten krijgen deze ook!!! Dit is ronduit slechte service, en geen reclame voor Telfort.
Verder vindt ik het belachelijk dat we zelf moeten betalen voor een wifiversterker omdat het signaal van de v8 belabberd is, zeker tov de v10 die ook het 5ghz signaal ondersteunt.
Pduin1
Ik ben sinds deze week nieuwe klant telfort en ook oude v8 modem gehad hiervoor kpn gehad met v10 modem en kan je zeggen deze is beter dat komt door de 5ghz band die hij ondersteunt dus stabieler en sneller wifi signaal vreemd dat telfort deze niet verstrekt aan hen abonnees omdat ze volledig dochter zijn van kpn .en kpn wel al de oude v8 vervangt .scheelt een hoop klachten
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Pduin1, welkom als klant en ook op het forum. Bij KPN worden ook nog V8's, V9's en V10's uitgeleverd, dat ligt er wel aan in welke situatie. Het is niet standaard zo dat je bij KPN een V10 krijgt. Echter, gaat het hier niet om de situatie van KPN, maar om die van bij ons. In het modembeleid is een bewuste keuze gemaakt. Dat is een stuk beleid waar ik niet omheen kan.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)