beantwoord

Nieuwe propositie Telfort drama

• 14 december 2018
  • 12 reacties
  • 665 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Nieuwe glasvezel propositie Telfort drama log

13dec:
Weer naar gebelt telfort... want verbinding werkt nog niet sinds 11dec 8)7 .....

Afwachten werd verteld (telfort) tegen mij moeder....ik gudion gebeld kunnen pas volgende Donderdag ivbm veel drukte/zieke medewerk werkers WTF....

12dec:
Me moeder werd verteld dat KPN de lijn nog niet goed was (guidion had 11dec gisteren telfort gebelt) ...
Verbinding werkt nog niet ! Telfort verteld heel verhaal tot morgen middag wachten anders weer terug bellen.

Word vervolgend......

11dec:
Vandaag werd bij me moeder (tussen 12-00 / 16:00 Guidion) aangesloten, maar heb het zelf maar gedaan 😉
Monteur was op tijd dat wel, het werkte niet gelijk......KPN moest nog de lijn overzetten 😶 hoop dat het morgen ochtend werkt anders weer Telfort bellen.. PS: In mijn telfort stond er ook nog nix..juiste gegevens

Hier onderaan het pretpakket ervan...
http://fiberdordrecht.nl/?Providers_informatie:Telfort:Telfort_nieuwe_propositie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 december 2018, 20:46

Ik heb je nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic, aangezien het een vervolg is. Fijn dat het probleem nu opgelost is en dat je moeder weer gebruik kan maken van de verbinding.
Ik zie de notitie van het gesprek waarin de vergoeding is besproken staan, daarin heeft de collega dezelfde berekening gedaan die jimny hierboven ook doet. Ik heb die berekening net ook gedaan voor de zekerheid en kom ook op 15 euro uit voor de periode dat zij haar pakket niet heeft kunnen gebruiken.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Niet netjes van de monteur, als de apparatuur geleverd is door Telfort en dus niet zelf door jou zelf is aangeschaft.
Maar een kleine moeite om het naar een inzamelbak bij jou in de buurt te brengen.

Overigens heeft @Jasper - Telfort gevraagd om je forumprofiel aan te vullen, heb je dat al gedaan?
Waar om kan ik mijn topic niet meer aanpassen of updaten met info na een dag..

Zo krijg je wel vervuilde forum dubbele verhalen enz.. Bij de meeste forums kan dat wel graag optie invoeren.

Admin: nieuwe topic toegevoegd aan het bestaande topic omdat het er op aansluit

Bij andere forums is wel meer mogelijk, zoals je persoonsgegevens, wat je geschreven hebt,
dus je gehele account laten verwijderen.
Reputatie 1
Badge
Onderstaande klopt ook niet......monteur wilde dit NIET meenemen !

8. Wat doe je met je oude Amino tv-ontvanger(s) en modem?
Als deze door Telfort zijn geleverd, neemt de monteur ze mee nadat hij de nieuwe apparatuur installeert. Heb je de apparatuur in eigen bezit? Dan mag je er natuurlijk mee doen wat je wilt. Breng deze bijvoorbeeld naar de kringloopwinkel of naar een inzamelbak bij jou in de buurt.
Reputatie 1
Badge
LOG is upgedate en probleem is verholpen......

Nieuwe glasvezel propositie Telfort drama log

11dec:
Vandaag werd bij me moeder (tussen 12-00 / 16:00 Guidion) aangesloten, maar heb het zelf maar gedaan 😉
Monteur was op tijd dat wel, het werkte niet gelijk......KPN moest nog de lijn overzetten 😶 hoop dat het morgen ochtend werkt anders weer Telfort bellen.. PS: In mijn telfort stond er ook nog nix..juiste gegevens

Hier onderaan het pretpakket ervan...
http://fiberdordrecht.nl/?Providers_informatie:Telfort:Telfort_nieuwe_propositie

12dec:
Me moeder werd verteld dat KPN de lijn nog niet goed was (guidion had 11dec gisteren telfort gebelt) ...
Verbinding werkt nog niet ! Telfort verteld heel verhaal tot morgen middag wachten anders weer terug bellen.

Word vervolgend 8)7

13dec:
Weer naar gebelt telfort... want verbinding werkt nog niet sinds 11dec 8)7 .....
Afwachten werd verteld (telfort) tegen mij moeder....
ik gelijk gudion gebeld kunnen pas 20 december ivbm veel drukte/zieke medewerkers WTF....

17 december
Nog geprobeerd via live chat telfort en twitter om guidion eerder te laten komen helaas....

20 december
Eindelijk werk alles weer na 10dagen geen TV/Internet en bellen....guidion de vorige monteur mocht niet in de POP komen. Nu blijk dat in de pop de analoge nog was aangesloten 8)7 .......

De monteur (Guidion) van vandaag had thuis bij me moeder een laser signaal erop gezet en in de pop alles gecontroleerd na 15 min weer terug en ja hoor alles werkte goed.

Natuurlijk ga ik een flinke korting eisen bij Telfor voor die10 dagen....
Laat het nog wel weten hier tweakers :)

Onderstaande Telfort informatie klopt ook niet......

Monteur wilde dit NIET meenemen !

8. Wat doe je met je oude Amino tv-ontvanger(s) en modem?
Als deze door Telfort zijn geleverd, neemt de monteur ze mee nadat hij de nieuwe apparatuur installeert. Heb je de apparatuur in eigen bezit? Dan mag je er natuurlijk mee doen wat je wilt. Breng deze bijvoorbeeld naar de kringloopwinkel of naar een inzamelbak bij jou in de buurt.

16. Zit je een tijd zonder diensten?
De installatie van nieuw glasvezel wordt vóór de opheffingsdatum van je oude glasvezelverbinding gepland. Daarnaast hebben we onze overstapdienst technisch verbeterd en hebben onze monteurs extra training gekregen over deze overstap. Hierdoor kun je zonder zorgen overstappen. Je kan gedurende één dag een paar uur geen gebruik maken van je diensten zoals internet, telefoon en televisie. Er kan een dag voorbij gaan voordat ook de vaste telefoon weer werkt.

Admin: je nieuwe topic samengevoegd met het al bestaande topic hierover
Reputatie 1
Badge
Niet netjes van de monteur, als de apparatuur geleverd is door Telfort en dus niet zelf door jou zelf is aangeschaft.
Maar een kleine moeite om het naar een inzamelbak bij jou in de buurt te brengen.

Overigens heeft @Jasper - Telfort gevraagd om je forumprofiel aan te vullen, heb je dat al gedaan?

Net gedaan...maar of dat het probleem gaat oplossen betwijfel ik ....
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt niet goed, de verbinding heeft blijkbaar ergens wat vertraging opgelopen! Je zegt dat Guidion volgende week zal kunnen komen, maar als ik de rest van je log lees heb je de installatie zelf al gedaan en is het wachten tot het glasvezelsignaal actief wordt. Is daar op de 13e meer over verteld toen je contact opnam? Als dat niet het geval is wil ik ook graag kijken wat ik er over kan zien, op dit moment zie ik nog geen gegevens op je profiel staan waardoor ik dat nu nog niet kan. Als je de postcode, huisnummer en klantnummer van de aansluiting van je moeder op je profiel kunt toevoegen (dat kan bij "Extra informatie") en daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.
Reputatie 1
Badge
Update:
Gebelt naar telfort 9 dagen geen internet tv en telefoon word er maar 15 euro vergoed..
Reputatie 1
Badge
Waar om kan ik mijn topic niet meer aanpassen of updaten met info na een dag..

Zo krijg je wel vervuilde forum dubbele verhalen enz.. Bij de meeste forums kan dat wel graag optie invoeren.

Admin: nieuwe topic toegevoegd aan het bestaande topic omdat het er op aansluit
Reputatie 8
Badge +17
Bij mijn weten kun je tot 30 minuten je reactie aanpassen en is het dus niet mogelijk om dit na 1 dag of dagen te veranderen
Reputatie 8
Badge +17
Het maandbedrag gedeeld door 30 dagen x de dagen dat men geen diensten heeft = uiteindelijk de vergoeding veel meer zal het nooit worden
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb je nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic, aangezien het een vervolg is. Fijn dat het probleem nu opgelost is en dat je moeder weer gebruik kan maken van de verbinding.
Ik zie de notitie van het gesprek waarin de vergoeding is besproken staan, daarin heeft de collega dezelfde berekening gedaan die jimny hierboven ook doet. Ik heb die berekening net ook gedaan voor de zekerheid en kom ook op 15 euro uit voor de periode dat zij haar pakket niet heeft kunnen gebruiken.
Reputatie 8
Badge +11
Het aanpassen kan tot een uur na het plaatsen inderdaad, maar je kunt de update's van het verhaal ook als reactie plaatsen. Daarmee is het voor iedereen duidelijk als er iets veranderd in de situatie.
Ik zie dat er vandaag ook via een andere weg contact is gewest, daarbij is een nieuwe afspraak met de monteur aangegeven en dat we nadat het is opgelost kunnen kijken naar een vergoeding. Voor de periode dat ze geen diensten heeft gehad is dat ook helemaal terecht natuurlijk.

Reageer