beantwoord

Nieuwe modem werkt niet

• 9 december 2019
  • 8 reacties
  • 111 keer bekeken

Goedendag,

Mijn ouders hebben vorige week een nieuwe modem ontvangen. Alles hebben wij geprobeerd zoals resetten, wachten, kabels uit en weer in maar zonder resultaat. De modem knippert groen en blijft dan een lange tijd rood. 

icon

Beste antwoord door jimny 9 december 2019, 16:24

Geef het modem een harde reset door het gaatje 10 sec in te drukken

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Fatimazohra N , welk merk en type modem heb je ontvangen?

Experia box v10A

Reputatie 8
Badge +17

Geef het modem een harde reset door het gaatje 10 sec in te drukken

Na de reset blijft de modem rood

Reputatie 8
Badge +17

Is dit modem ter vervanging van een Zyxel modem en zo ja werkte dat modem nog wel dan de Zyxel maar weer aansluiten en deze retour zenden of Webcare moet een ander modem opsturen.

Als het eenkoperaansluiting is dan wil een nieuw aansluitkabeltje van max 150 cm wel eens de oplossing zijn

Ja is ter vervanging van het oude model

Reputatie 8
Badge +17

Sluit de Zyxel maar weer aan dan hebben je ouders in ieder geval weer verbinding 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Fatimazohra N, welkom op het Telfort forum! Wat rot dat het nieuwe modem van je ouders het niet wil doen. Goed dat je het aankaart, zodat we je hiermee kunnen helpen.

Ik zie dat Jimny en JanD je al een stukje op weg geholpen hebben, jammer dat resetten geen verschil maakt. Heb je nog geprobeerd om het oude modem aan te sluiten? En zo ja, werkt dat wel?

Kan je me iets specifieker vertellen wat de lampjes op het nieuwe modem doen? Welk (of welke) lampje wordt rood? En zijn de gegevens die in je profiel staat van jezelf of van je ouders? Dan kan ik de verbinding voor je/je ouders nakijken.

Reageer