Nieuwe modem maar nog steeds geen internet/telefoon

  • 31 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1548 keer bekeken

Sinds vorige week maandag al geen internet en telefoon meer. Nieuw modem bracht geen oplossing, het lampje wat moet gaan branden dat er een internetsignaal is, brandt niet. Afgelopen  vrijdag is gezegd dat ze uit gingen zoeken wat er aan de hand was, tot op heden nog niets gehoord. Willen jullie van klanten af of zo? Wel kreeg ik vrijdag te horen dat ik om restitutie van telefoonkosten en internetkosten kan vragen (moet helaas wel weer datzelfde nauwelijks bereikbare nummer bellen), en dat ga ik ook zeker doen, maar ik wil dat het opgelost wordt, en als jullie dat niet kunnen, wat ik dan moet doen??? Ik heb geen mobiel met internet, dus moet steeds bij anderen op hun pc kijken, en aangezien ik chronisch vermoeid ben, hou ik dat niet langer vol.

Hoe nu verder????

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer