beantwoord

Nieuwe modem

• 12 september 2018
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb vorige week via de app een nieuwe tv ontvanger opgevraagd aangezien de huidige modem (6 jaar oud) telkens slechte verbinding maakt. Nu werd mij verteld dat deze modem binnen twee dagen ontvangen zou worden, maar ondertussen heb ik nog steeds niets ontvangen. Graag reactie.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 september 2018, 20:18

Hallo kpietjouw, als iets wordt toegestuurd en het is er niet na de toegezegde termijn kan ik me voorstellen dat je vraagt naar de situatie. Op je profiel zie ik je gegevens nog niet staan, zou je daar je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen invoeren en daarna hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik met je meekijken naar de situatie.
Bekijk reactie

3 reacties

Staat je klantnummer in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aanluiting het gaat.
Soms gaat er wel eens wat mis met verzenden.

En als je 6 jaar oude modem slecht verbinding maakt, zou ik een nieuw modem verwachten. En niet een nieuwe tv ontvanger. Eens?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo kpietjouw, als iets wordt toegestuurd en het is er niet na de toegezegde termijn kan ik me voorstellen dat je vraagt naar de situatie. Op je profiel zie ik je gegevens nog niet staan, zou je daar je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen invoeren en daarna hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik met je meekijken naar de situatie.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo kpietjouw, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het ondertussen al wel gelukt of kan ik hierin nog iets voor je betekenen?

Reageer