beantwoord

Nieuwe klant, verkeerd product geleverd

  • 29 mei 2017
  • 3 reacties
  • 827 keer bekeken

Vandaag is mijn nieuw Glasvezel abonnement opgeleverd.
Alles lijkt te werken, echter het profiel is nog niet goed: Het aangevraagde product is Glasvezel 100/100. Geleverd is echter 50/50. De monteur van Guidion heeft het ook geconstateerd en zal dat in zijn rapport vermelden. Hij adviseerde om dit ook zelf als probleem te melden. Graag actie, zodat ik mijn gewenste snelheid krijg.
Mvg
icon

Beste antwoord door jimny 29 mei 2017, 20:49

Als je inlogt bij mijn telfort thuis en dan op kopje abonnement klikken en vervolgens extra's dan kun je exact zien of daar 100/100 aanstaat zoniet dan kun je het aanzetten etc.etc.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als je inlogt bij mijn telfort thuis en dan op kopje abonnement klikken en vervolgens extra's dan kun je exact zien of daar 100/100 aanstaat zoniet dan kun je het aanzetten etc.etc.
Ik kan nu nog niets zien of wijzigen bij "abonnement", maar het probleem is opgelost: De snelheid is nu dichtbij 100/100.
Reputatie 8
Badge +18
Dan is het probleem opgelost, veel plezier met je verbinding en bedankt voor de terugmelding

Reageer