beantwoord

NIeuwe glasvezel modem meldt zich niet aan?

• 16 december 2016
  • 3 reacties
  • 708 keer bekeken

Vandaag heeft Telfort de oude glasvezel verbinding afgesloten waar ik behoorlijk pist over ben. Het is alleen mogelijk om via de nieuwe glasvezel verbinding te gaan werken. De nieuwe glasvezel modem is in huis. Deze is plug en play met de oude modem. Waarom meld de nieuwe modem zich niet aan? Glasvezel lampje brand netjes en er is activiteit op te zien. Ethernet ook prima maar er komt geen DHCP release.....
icon

Beste antwoord door Jan4AN 17 december 2016, 11:28

Xperia Box aangesloten op de glasvezel modem. Had eerst een eigen router op de glasvezel modem aangesloten. Telfort blijkt perse de Xperia Box te willen zien. Alles online nu! Laat de monteur maar thuis......
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Dan heb je er zelf voor gekozen neem ik aan ?
Oude telfort propositie naar nieuwe 1GB poort glasvezel poort
Telfort heeft mij een voorstel gedaan om naar de nieuwe glasvezel vorm over te stappen. Mooie aanbieding! Wel weer een jaar aan vast natuurlijk.

Nu is de oude vorm afgesloten en de nieuwe geactiveerd? Me oude modem werkt hier alleen niet mee. Moet dan wachten op monteur die nieuwe modem plaatst? Kortom in deze periode geen internet enzo? Had Telfort wel eens mogen vertellen!
Xperia Box aangesloten op de glasvezel modem. Had eerst een eigen router op de glasvezel modem aangesloten. Telfort blijkt perse de Xperia Box te willen zien. Alles online nu! Laat de monteur maar thuis......

Reageer