beantwoord

Nieuwe contract nog niet ingegaan

• 5 februari 2020
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 1

Mailtje gekregen dat abbonnement veranderd is maar nog geen daadwerkelijke verandering.

Geprobeerd telefonisch contact maar na wachttijd 38plus minuten batterij leeg.

Wil weten wanneer nieuwe contract werkt.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 10 februari 2020, 10:05

Dag @Fagelmannetje. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je bericht hebt gehad dat je abonnement is gewijzigd, maar je de wijziging nog niet terugziet. Het is mij niet helemaal duidelijk om wat voor abonnement het precies gaat. Gaat het om je mobiele abonnement of je internetabonnement? En heb je een van beide onlangs verlengd of gewijzigd? Zo ja, wanneer? 

Om te kunnen controleren of je nieuwe contract al in had moeten gaan, heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Laat het weten als je dit hebt gedaan. Dan ga ik er naar kijken.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Fagelmannetje. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je bericht hebt gehad dat je abonnement is gewijzigd, maar je de wijziging nog niet terugziet. Het is mij niet helemaal duidelijk om wat voor abonnement het precies gaat. Gaat het om je mobiele abonnement of je internetabonnement? En heb je een van beide onlangs verlengd of gewijzigd? Zo ja, wanneer? 

Om te kunnen controleren of je nieuwe contract al in had moeten gaan, heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Laat het weten als je dit hebt gedaan. Dan ga ik er naar kijken.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Fagelmannetje. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt over je nieuwe contract. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.

Reageer