Nieuwe aanvraag Telfort VDSL pakket vraag

• 7 februari 2012
  • 5 reacties
  • 2005 keer bekeken

Badge +1
Collega op mn werk wil graag een overstap doen van Tele2 naar Telfort VDSL met telefonie en TV.

Hij woont in Capelle a/d Ijssel postcode gebied 2905 en kan max 10 Mbps krijgen terwijl dit echter minimaal 25 Mbps moet zijn. Als hij een online aanvraag procedure doet krijgt hij die 10 Mbps te zien.

Het vreemde is dat Tele2 wel 20Mbps (ADSL) (op dit moment) levert en hij op een download van 1.8 a 1.9 zit.

Hoe zit dit nu precies?

5 reacties

Badge
Helaas al vaker gezien dat de postcodecheck van telfort wel vaker niet al te optimisties is.
Ik denk dat je even op webcare moet wachten of die iets meer kan zien.
Badge +7
Ik kan voor u nakijken wat er precies mogelijk is, graag ontvang ik de postcode en het huisnummer van uw collega in een privé bericht.

Henk
Badge +1
Done!
Zie PB 😃
Badge +7
Gegevens in goede orde ontvangen. VDSL is helaas niet leverbaar op het adres van uw collega. Een lijnmeting in de buurt geeft aan dat er ongeveer 14Mb over de verbinding kan gaan en dit zal dan ook over ADSL2+ gaan. Het Alles-in-1 Basispakket is in ieder geval beschikbaar op het adres. :)

Henk
Badge +1
Gegevens in goede orde ontvangen. VDSL is helaas niet leverbaar op het adres van uw collega. Een lijnmeting in de buurt geeft aan dat er ongeveer 14Mb over de verbinding kan gaan en dit zal dan ook over ADSL2+ gaan. Het Alles-in-1 Basispakket is in ieder geval beschikbaar op het adres. :)

Henk

Namens mijn collega bedankt, hij geeft aan dat het dan niet zo veel zin heeft over te stappen maar houd zich wel aanbevolen voor als er in de toekomst VDSL of glas zal worden geleverd. Enige wat voor hem wel een snelle lijn kan leveren in zijn plaats is momenteel Ziggo.

Reageer