beantwoord

Nieuwe Aansluiting 50 mbit/s

Toon het eerste bericht

53 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Aloha 🙂 Dat je een dag voor je vlucht even vergeet om hier een berichtje te plaatsen snap ik heel goed. Je hebt dan naast de monteur nog genoeg andere dingen te doen, zoals inpakken.

Dat het bezoek van de monteur de verbinding weer herstelde is gelukkig een goed bericht, maar dat de snelheid er nog niet was had ik niet aan zien komen. In alle notities tot nu toe werd gesproken van eind september, dus eind oktober komt voor mij ook als een verrassing. Als je terugkomt zitten we vrij aan het einde van oktober, hopelijk is het dan gewijzigd! Dat het dezelfde monteur was maakte het wel makkelijk, dat scheelt de situatie opnieuw uitleggen. En je weet zijn voorkeur voor koffie nog ;)
Ik snap dat je dat niet leuk vindt, ik deel dat gevoel op dit moment ook volledig.
Ik werk hier nog even verder inderdaad, jij hoeft nu even niet te denken aan je verbinding. Je hebt daar genoeg leuke dingen te doen volgens mij, geniet er van! 🙂
Reputatie 2
@Jasper - Telfort

Goedemorgen!
We zijn weer terug! Afgelopen zondag meteen getest en bleken we nog op de 11 Mbit/sec. Dus ik denk vandaag stuur ik een berichtje om even na te vragen en wat blijk nu...... er is sinds gister of vandaag iets gebeurd! We hangen dik rond de 50 Mbit/sec! Wat een opluchting, wat een geluk!

Ik hou het deze week even in de gaten nog. Maar op dit moment lijkt alles dik voor mekaar! Als ik 32 keer dezelfde uitslag op fast.com krijg dan lijkt het me dat er een kern van waarheid in zit toch? 😅
Reputatie 8
Badge +9
Hoi duupje, ik neem het even over aangezien Jasper aan het genieten is van zijn vakantie. Ik vind het heel fijn om te horen dat het gelukt is en je de 50 Mbit/s haalt. 🙂 Daar ben ik dan ook heel blij om. Hou het deze week in de gaten, mocht het weer minder worden, dan horen wij dat uiteraard graag al ga ik daar niet meer vanuit.

Reageer