beantwoord

Nieuw modem nog niet ontvangen

• 30 november 2019
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Zou nieuw modem ontvangen,wegens vervanging verouderd modem,maar nog niks ontvangen.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 december 2019, 12:38

Hoi @BJK, welkom hier op het Forum. 

Je geeft aan nog geen nieuw modem te hebben ontvangen. Deze zal vast snel komen. Voor de zekerheid wil ik ook nog graag eens meekijken of ik de status kan inzien. Zou je daarvoor nog jouw Forumprofiel willen voorzien van huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BJK, welkom hier op het Forum. 

Je geeft aan nog geen nieuw modem te hebben ontvangen. Deze zal vast snel komen. Voor de zekerheid wil ik ook nog graag eens meekijken of ik de status kan inzien. Zou je daarvoor nog jouw Forumprofiel willen voorzien van huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek. 

forum profiel aangepast

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt. Ik heb nog even gekeken. Ik zie een aanvraag voor een modem nog niet staan, maar aangezien je de brief al hebt ontvangen, verwacht ik dat het een van de komende dagen gaat gebeuren. 

De 1 weet bij jullie echt niet wat de ander doet zeker.

Ik krijg een brief van telfort dat mijn modem vervangen wordt ivm verouderd modem.

Brief data is 15 november ,en ontvang modem binnen enkele dagen jaja.

Reputatie 8
Badge +11

Dat is wel vreemd inderdaad. Ik zie hem nog niet. Dus ik heb besloten het modem alvast te vervangen. Binnen twee werkdagen kun je deze thuis verwachten. Ik hoor graag als je hem ontvangen hebt. 

Reageer