beantwoord

Nieuw modem niet ontvangen

• 28 januari 2017
  • 8 reacties
  • 354 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn abonnement, pas geleden heb ik een nieuw jaarcontract afgesloten en had begrepen van de medewerker aan de telefoon dat ik ook een nieuw modem zou krijgen ( heb ook al wat probleempjes met het huidige modem gehad). Nu heb ik al mijn nieuwe internet snelheid (200/200 voorheen 50/50) maar geen nieuw modem.

Krijg ik het nieuwe modem nog of niet ?

Met vriendelijke groet,
Marc
icon

Beste antwoord door Leon 11 februari 2017, 16:03

Hi Marc,

Wat fijn dat je inmiddels een vervangend modem hebt ontvangen! Hopelijk blijft deze wel goed draaien! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Badge +1
Hallo Marc , aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!
Badge +1
Hi Marc,

Wat fijn dat je inmiddels een vervangend modem hebt ontvangen! Hopelijk blijft deze wel goed draaien! 🙂
Badge
Ik heb Telfort gebeld en het modem intussen ontvangen.
Badge
Ja dit heb ik inderdaad gedaan zoals ik eerder aangaf, pas daarna doet die het namelijk weer.
Ik weet precies waar ik naar moet zoeken en moet proberen om het probleem te kunnen oplossen ( 14 jaar ervaring met pc's, netwerken en dergelijke ).
Moet ik Telfort hier anders over bellen ?
Badge +1
Hoi Marc,

Excuus voor mijn late reactie!

Duidelijk verhaal! En inderdaad erg vervelend wanneer de verbinding wegvalt net wanneer je bezig bent! :8

Heb je het modem al wel een harde reset gegeven?
Badge
Ja ik weet dat het niet standaard is bij een nieuw abonnement, maar ik had wat kleine probleempjes vandaar.
Mijn modem stopt er soms gewoon mee, alle lampjes zijn aan zoals ze horen maar krijg geen internet door.
als ik dan in mijn log van het modem kijk zie ik een aantal regels verschijnen die daar normaal niet staan.
Normaal gesproken staan daar om de 5 minuten dingen zoals,
DHCP Client: [ths]Receive Ack from .........
DHCP Client: [ths]Send Request
Dit is dus normaal maar op het moment dat het fout gaat krijg ik ipv THS iets van TM3 ofzo iets te zien.
hierna moet ik telkens het modem opnieuw resetten ( opnieuw starten, powerplug eruit enzo werkt niet) waarna alles het weer doet.
Dit is erg vervelend, zeker als je precies op die tijden bezig bent met het net 😉
Badge +1
Welkom op ons forum Marc!

Als mijn collega's je een ander modem hebben beloofd dan heb je daar recht op. Zelf ben ik echter wel erg benieuwd naar de prestaties van je huidige modem, want als alles naar behoren werkt dan kun je alles het beste lekker laten zoals het is.

Ik hoor graag van je! 🙂
Een nieuw modem is niet standaard als je huidige modem de abo snelheid goed aan kan.
Welk probleem heb je met je huidige modem?