beantwoord

Nieuw modem en tv-ontvanger bestellen na woningbrand

• 13 november 2019
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Hoe kan ik een nieuw modem en ontvanger voor interactieve TV aanvragen?

Alvast bedankt,

Merijn

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 15 november 2019, 13:22

Dag @Merijn1. Van harte welkom hier. Wat heftig, een woningbrand. Ik hoop dat er niet teveel schade is. :disappointed:  Er is in ieder geval nieuwe apparatuur naar je onderweg! Die heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je nog even weten of je de apparatuur in goede orde hebt ontvangen? 

Bekijk reactie

7 reacties

Dat heb je bij deze gedaan, zijn de huidige defect of is er een andere reden. Je krijgt niet zonder goede reden een ander modem of tv ontvanger.

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie! Ik snap dat er een goede rede voor nodig is. De huidige zijn verloren gegaan in een woningbrand.

Dat is zeker een goede reden, zodra je topic aan beurt is reageerd een moderator en komt het helemaal goed.

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Merijn1. Van harte welkom hier. Wat heftig, een woningbrand. Ik hoop dat er niet teveel schade is. :disappointed:  Er is in ieder geval nieuwe apparatuur naar je onderweg! Die heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je nog even weten of je de apparatuur in goede orde hebt ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Merijn1. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je de apparatuur inmiddels hebt ontvangen en alles weer naar behoren werkt. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt dan weet je me te vinden. 

Reputatie 1

Hallo. Ja, ik heb alles in goede orde ontvangen en alles werkt ook! Bedankt voor de service!!

Reputatie 7
Badge +9

Hartstikke fijn, @Merijn1! Graag gedaan. :grinning:

Reageer