beantwoord

nieuw modem defect?

• 26 januari 2016
  • 5 reacties
  • 685 keer bekeken

Ik heb een nieuwe modem ontvangen omdat de oude experia v8 niet goed werkte echter de nieuwe v 8 werkt helemaal niet,de lampjes gaan niet verder dan wireless.sluit ik de oude aan en die werkt wel.wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Stephen 1 februari 2016, 18:43

Hallo Joseph, ik heb van mijn collega begrepen dat het modem even een "schop" nodig had om online te komen. Ik zie in het systeem dat het nieuwe modem inderdaad ook online is. Ik ga ervan uit dat je nu ook zonder problemen weer gebruik van de diensten kan maken. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Geef de nieuwe modem eens een harde reset d.m.v. met een puntig voorwerp achterop het modem het resetgaatje in te drukken tordat het rode lampje gaat branden
Had iik al eens geprobeerd maar nog maar eens geprobeerd,nog steeds niks,het broadband lampjek knippert maar even en gaat dan weer uit
Reputatie 8
Badge +17
Dan moet webcare Telfort je topic even oppakken en het lijkt mij dat dit nieuwe modem defect is
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Joseph, welkom op het forum! Wat vervelend dat het nieuwe modem het niet doet. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Joseph, ik heb van mijn collega begrepen dat het modem even een "schop" nodig had om online te komen. Ik zie in het systeem dat het nieuwe modem inderdaad ook online is. Ik ga ervan uit dat je nu ook zonder problemen weer gebruik van de diensten kan maken. 🙂